Véleményvezér

vv

Top5: 2010 legrosszabb pillanatai a hazai kereskedelmi televíziózásban

2010.12.27. I 40 komment I

Keresztes Ildikó csak sírt és sírt, Mester Tamást még mindig nem rúgták ki, Benkő Dániel felsőbb kategóriába lépett és Liptai Claudia folyt a csapból is - de mi volt az idei év legrosszabb híre a kertévék környékén? (Fotó: storyonline)

Az elmúlt héthez hasonlóan folytatjuk 2010 legjeinek listába rendezését, a közélet, bel-és világpolitika után azonban most egy kicsit más területen.

5. Keresztes Ildikó az X-Faktor zsűrijében

Hogy egy olyan elképesztő nézettséget produkáló és profi műsorhoz, mint az X-Faktor, hogyan volt képes az RTL Klub egy olyan zsűritagot kiválasztani, mint Keresztes Ildikó, rejtély. Hogy minden egyes produkció után úgy ömlöttek a könnyei, mintha saját szülővárosa lemészárlását kellett volna végignéznie, és hogy minden egyes párbaj után már-már azt várták a nézők, hogy mikor vágja fel az ereit, az csak végtelenül idegesítő volt. De az, hogy saját mentoráltjai iránt - legalábbis a képernyőn ez jött át - a széria végére már-már egészen beteges anyai (?) érzéseket kezdett el táplálni, és semmiféle kritikát nem hogy megfogalmazni, hanem másoktól elfogadni sem volt hajlandó, az majdnem hazavágta az egész X-Faktort. Persze már évek óta megszoktuk, hogy az ilyen műsorok alapja a túlzás, az állandó ömlengés. De Keresztes Ildikónak sikerült ebben is egy újabb sebességre kapcsolnia. Amikor például Király L. Norbert egyik produkciója után azt mondta, hogy ezzel az előadással neki ő volt a “világ legszebb fiúja”, arra már Sebestyén Balázs sem tudott mit mondani. Reméljük, a producerek levonják a következtetéseket, hogy a következő szériában a zsűritagoknak döntésükkor csak a tehetségek rangosorlásával, nem pedig Keresztes Ildikó lelkiállapotának megkímélésével kelljen foglalkozniuk.

4. Mester Tamás ismét a Megasztár zsűrijében

Magyarország sokáig első számú tehetségkutató műsorában ismét egy olyan ember döntött a tehetségekről, akinek a témához - mármint a tehetséghez - éppen csak köze nincsen. Ezzel önmagában még nem is lenne akkora gond, ha nem áradna Mester Tamás minden mozdulatából valami végtelen önteltség és az a hit, hogy ő egy meghatározó, világszínvonalon alkotó művész, aki már annyi mindent letett az asztalra, hogy az rögtön össze is dőlt alatta. Lehet nem szeretni a zsűri többi tagját, Friderikusz Sándort, Presser Gábort vagy Eszenyi Enikőt, ám tehetségük és teljesítményük, az, hogy szakmájukban hazai szinten az élvonalban vannak, nem vitatható. De ki az a Mester Tamás, és mi az a szakmai teljesítmény, ami alapján annyira magabiztos?! Volt pár felejthető slágere a '90-es években - és? Továbbá: mit tett le az asztalra valójában ez az ember, hogy veszi a bátorságot, hogy petíciójával pont ő akarja a magyar könnyűzene egészét megváltoztatni? Miért mindig a legkisebb akar a legnagyobbnak tűnni?

3. Benkő Dániel az A-kategóriába lépett

Nem túlzunk, ha azt állítjuk: az elmúlt fél évtized leggusztustalanabb magyar médiaszemélyisége Benkő Dániel. 2009 őszéig Benkő egy B-kategóriás celeb volt, így szerencsére csak akkor került képernyőre, ha a “nagyok” éppen nem értek rá. Tavaly viszont az a csapás ért minket, hogy láthattuk Benkőt „csajozni”: ahogy szürcsölte a kávét, böfögött és röfögött evés közben állandóan kidugdosta a nyelvét, ha nőt látott, és persze szellentett, ha éppen nővel volt – meg előtte, utána és közben is. 2010 pedig bebizonyította, hogy a rémálomnak nincs vége. Benkő ugyanis A-kategóriás celebbé avanzsált, ami azt jelentette, hogy nem szökőévente, hanem majd’ minden héten láthattuk vagy hallhattunk róla. Megkapta a Kész átverés! műsorvezetését és vendégszerepelt az összes műsorban a Való Világtól az Ezek megőrültekig, ahol csak lehet, két jól betanult trükkjét variálva: a péniszmutogatást és a szellentést.

2. Liptai Claudia a csapból is

2010-ben szinte nem is volt olyan hét, amikor Liptai Claudia ne szerepelt volna aktuális szerelmi ügyeivel és magánéletének egyéb történéseivel a bulvárlapok címlapján. Válás, hódolók, szeretők, tragédia, félrelépés, elcsábított tévés szerkesztő és ki tudja még, hogy mi - ha van celeb, akiből nagyon elegünk lett 2010-ben, az ő. Enyhítő körülmény lenne, ha legalább egy érdekes személyiségről vagy egy kiemelkedő tehetségről lenne szó, de a magyar bulvármédia elsőszámú botrányhőse egy végtelenül középszerű, idegesítő, szellemtelen és látványosan kiégett asszony lett. Akiben még annyi önkritika sincs, hogy ha már minden lap az ő aktuális viszonyairól találgat, legalább műsorvezetőként ő ne faggassa kaján vigyorral a megasztárosokat azok szerelmi ügyeiről élő adásban. Vagy ebben az országban tényleg mindenkit csak az érdekel, hogy éppen ki kivel?

1. Stohl "Buci" András a Való Világban

Stohl András visszatérése a képernyőre vitathatatlanul az év legrosszabb hazai tévés híre, mely nagyon sokat elárul a hazai kereskedelmi televíziózás állapotáról. Miután két feles, másfél liter bor és egy csík kokain (legalábbis ennyit vallott be) után balesetet okozott, majd szépen még odébb is állt, az ember azt gondolta volna, hogy innen nincs visszaút a képernyőre, legalább egy jópár évig. Hogy nincs az a csatorna, amelyik egy ilyen alakkal akarná bármelyik műsorát is eladni. Tévedtünk. Az RTL Klub hónapokig állította, hogy nem ő fogja vezeti a Való Világot, majd kiderült, hogy mégis - ráadásul Stohl a Manhattan dalát énekelve ("Rossz vagyok, de használható"), ezzel a pofátlan, a bűncselekményt és a balesetet bagetellizáló cinikus gesztussal lépett színpadra. Stohl visszatérésének hivatalos magyarázata pedig a nézők akaratára és közvélemény-kutatásokra hivatkozik, mintha tényleg semmi más nem számítana, csakis a nézettség. Így vált Stohl kokainfogyasztása és balesetokozása végső soron csak egy újabb izgalmas píárelemmé a csatorna eszköztárában.

survey service

 

Ha tetszett az írás, csatlakozz a Véleményvezér Facebook-csoportjához!

Ha tetszett az írás, kövesd a Véleményvezért a Facebookon is!

Figyelem! Írásainkat Facebook-csoportunkban lehet kommentelni.

A blogon csak meghívott hozzászólóink kommentjei jelennek meg.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szekuriti Blogger · http://szekuriti.blog.hu 2010.12.27. 09:36:28

Leszögezem az elején, nincs tévém, amit akarok, megnézek interneten, főleg hogy a hírek is gyorsabban eljutnak hozzám. filmek, zene meg végtelen mennyiségben vna a neten, YouTube-on, stb.

Nem bírtam azonban én sem elmenni a Stohl-féle eset mellett, ez nem csak a kertévék minőségét mutatja, hanem Magyarország semmirevalóságát is. Ha ugyanis ugyanúgy tiltakozások, aláírások, petíciók indultak volna Stohl ellen, mint ahogyan például a Nagyfülű X-faktoros mellett pénzt gyűjtenek rajongói, akkor Stohl sosem került volna vissza. De itt nálunk senki sem tiltakozott, nézik tovább.

Másik: anno amikor tomcat beugratta Fekete Pákót, és zikkájlt kiabáltatott vele, meg a karját lengette, Pákót is letiltották mindenhonnan, kb. fél évvel később meg elő is került újra. Ugyanaz az eset, csak kicsiben.

A magyar média világát nem csak Mester Tamás, de már az említett Fekete Pákó is jól jellemzi, ez a csóka úgy került be a médiába, hogy a tv2 bemutatta az Aktívban, ahogy a dobot üti, és a f.sz.t rázza, kb. Na akkor mit is várunk? Ahol dolgozom, 1000-1500 Ft-ért kétórás színházi műsort, vagy könnyűzenei koncertet adnak, és vannak emberek, de lehetne napi 2-3 előadás is. Persze az emberek sajnálják erre a pénzt, míg a kertévék tehetségkutatóira küldik az SMS-eket meg megveszik a 10000-es jegyet a gumi-koncertjeikre...

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2010.12.27. 09:36:46

"mintha tényleg semmi más nem számítana, csakis a nézettség. "
Miért mi másnak kellene még számítania?
Ha a nézőket nem zavarja, akkor miért kellene, hogy a csatornát zavarja?
A néző a szuverén. Ha a néző úgy akarja, akár Bobby Ewing is feltámad.

benkoo 2010.12.27. 09:36:49

sthol vezet:D van isten és még épp elméjű ember.

vk55 2010.12.27. 09:37:00

A Mester Tamást fikázó rész nem is lehetne nagyobb melléfogás. A magyar könnyűzene egyik legtehetségesebb alakja, hihetetlen hanggal és színpadi energiával megáldva. Elég hozzá az az 5 perc, amit a döntőben a színpadon töltött - azzal a produkcióval mindkét idei tehetségkutatót kajánul röhögve nyerte volna meg.

RowiwClub (törölt) 2010.12.27. 09:37:07

Szeretem az Internetet :)
Tetszik, főleg a liptais rész.

JanDítě 2010.12.27. 09:37:17

"mintha tényleg semmi más nem számítana, csakis a nézettség. "
őőőő..mert nem????
jó írás, köszi.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.12.28. 08:19:43

Mester Tamás bevétele az 5-be teljes félreértés.
Szinte ő volt az egyetlen a zsűriben, akinek a szavára érdemes volt figyelni, aki használhatót mondott, akinek voltak lényeglátásai.

Helyette számtalan más személyt lehetett volna találni:
- Vágó István elgyurcsányosodása és bukása,
- Lázár séf és a kalandjához méltó szeretője,
- Damu Roland

Bigf00t 2010.12.28. 08:20:01

érdekes:)...mintha én írtam volna:D ..... végre egy 10tánlátó!:)

reccs 2010.12.28. 08:20:12

Ugyan, Stohl csak egy celeb, akin minden okostóni bebizonyíthatja, hogy milyen erkölcsös. Mindenki rajta tölti ki a tehetetlen dühét a mindennapi disznóságok miatt, amelyek ellen nem tud tenni semmit. A választások idején már nem voltak ennyire finnyásak az emberek (a zemberek?) a politikusok előéletét illetően.

fehéregér 2010.12.28. 08:20:27

Én is azt gondolom, hogy a Mester Tamást nullázó részt csak olyasvalaki írhatta, akinek valójában gőze sincs MT képességeiről... ráadásul egy olyan zsüri tagjai közül, mint nem autentikus személyt kiemelni, ahol ott ül Friderikusz? (hozzáteszem, más műfajban elismertem FS képességeit, de itt rémes volt az egocentrikus viselkedésével) Aztán a mindenki által csak áhitatos tisztelettel emlegetett Presser Gábor, akit, rendben, én is tisztelek, de ezt a műsort afféle jóindulatú leereszkedéssel látványosan végigunatkozta, nem az ő szintje, oké, de akkor nem kell elvállalni a zsürizést. Eszenyi Enikő, mondjuk így az egyszerűség kedvéért: rajongója vagyok, de ami a szorosan vett zenei kritikát illeti, nekem bizony egyedül Mester Tamás volt, akit hitelesnek éreztem.

sanyisanyi 2010.12.28. 08:20:31

"Mester Tamás a magyar könnyűzene egyik legtehetségesebb alakja"

Áááááá ez nagyon fájt!!!!
Körülbelül annyira tehetséges, mint Kiszel Tünde. :D

Loran (törölt) · http://almodnakeamelegek.blog.hu 2010.12.28. 08:20:39

Azt nem értem, ha a bankoktól, olajipari cégektől, egyéb nagyvállalatoktól elvárják a társadalmi szerepvállalást (pl olimpiai csapat támogatása, stb.), akkor a kereskedelmi tv-től miért nem várható el ugyan ez, hogy egy bizonyos szintig nem süllyednek le?
Nem hiszem, hogy az emberek az utcára vonulnának, ha nem lenne képernyőn feketepákó vagy benkődániel, netán gáspárgyőzike...

Az emberek nézték esmeraldát is, paulépaulinát is. Itt nem emberekhez ragaszkodnak, hanem a szabadidejüket töltik ki ertéjelklubbal és tévékettővel... melodráma és tragédia pedig milliónyi van, színvonalasabb előadásban, mint a gáspárcsalád...

Szóval a társadalmi szerepvállalás, netán az önkritika? Vagy ezt a két adót robotok irányítják, akiknek nm volt gyerekszobája?

Punk is not dead 2010.12.28. 08:20:48

A "nekem nincs is TV-m" afféle kötelező elem a tévéműsorokhoz fűzött hozzászólásokban? Vagy valamiféle erkölcsi mérce, netán a műveltség fokmérője, és akinek nincs, az különb ember? Miért kell ezt folyton hangoztatni?
Ha valakinek van véleménye a TV műsorokról, akkor indifferens, hogy azt neten, vagy egy készüléken nézi.

Amúgy meg Benkő szerepeltetése mindent visz, és Pákót erősen hiányolom a listáról.

Nézőke 2010.12.28. 08:20:57

jó kis cikk, egyetértek.
Azonban lehetne top10 is,ott van a Vágó-féle eset,vagy pl a Való Világ felesleges erőltetése, a lerágott csont Csillag születik újrája is simán bekerülhetne. ..és még nem is szóltunk a két tehetségkutató "döntő" címszó alatti hónapokon át húzódó,s maratoni végkifejlettel bíró adásidejéről. A végső döntő szavazás lezárta előtti 5 percben meg 50-50% az állás = a nézők úgyis palimadarak és hülyék

persze bizonyára bejöttek ezek a húzások,mert nem szűnt meg egyik sem...még.

zilus 2010.12.28. 08:21:05

Mesternek nem csak zenéje,zsűrizése is mesteri. Nézesd meg az epédet.

fuszujka 2010.12.28. 08:21:14

Stohl: Ha közvélemény a világon mindenütt annyira összemosná a karriert és a magánéletet, mint itt nálunk, lassan nem maradnának világsztárok a filmszerepekre.

CoolBrady 2010.12.28. 08:21:17

Az, hogy Claudia kinyújtogatja azt a görbe lábát, mindennél jobban irritál

kpityu2 2010.12.28. 08:21:25

Egy csík kokain az mennyi?

Bloooo 2010.12.28. 08:21:30

szerintem nem benkő lett A kategóriás, hanem a csatornák amiken fut lettek Zs kategóriásak :)
mester tamásnál sokkal előbb kérdőjelezném meg fridi és eszenyi ottlétét.

sárkányfő 2010.12.28. 08:21:43

Mester Tamással mi bajotok van? Hogy kerül ebbe a gázos társaságba? Ő volt a tán legjobb zsűritag. Emberileg és szakmailag is. Friderikusz adta magát de a zenéhez nem ért, Presser ért, de nem adta bele magát a műsorba, Enikő meg inkább csak mosolygott.
Én sem ismerem annyira Mester zenei pályafutását, de a fináléban énekelt számával számomra bebizonyította, hogy nagyon jó abban amit csinál. Azt a számot simán elénekelhette volna ugyanígy egy híres amerikai banda, és most a világszerte ismert szám lenne. A petíciója tényleg félresikerült, de attól még nem kéne a többivel együtt emlegetni. Látom a legkevesebb szavazatot kapja, szóval mások sem értik miért került ide.

Ami a többieket illeti, engem Keresztes primitívsége zavart legjobban, tán mert csak őt néztem, illetve pont Keresztes miatt egyre kevésbé néztem.

Metál -e a bimetál? 2010.12.28. 08:23:13

tv-ben csakis sportot. bár a t-home-upc lobbi megpróbálja a digisport hanyagolásával rákényszeríteni a művelt lakosságot is, hogy a szennykanálisokat nézze....

kispestipeti 2010.12.28. 08:23:24

A cikk jó, és a legelkeserítőbb benne, hogy még csak nem is mondható provokatívnak, szélsőségesen megfogalmazottnak. Tényszerű megállapítások visszafogott közlése. Mester Tamás ügyben indulhat a nagy vívás, ki szereti, vagy utálja őt. Ettől ő maga nem lesz érdekesebb, izgalmasabb, tehetségesebb. Ha az előbbiek egyikéből is kiemelkedő lenne, akkor nem a megasztár zsűrizései okán emlegetnénk őt. Egyébként a szíjmelinda-effektus ügyben eléggé korrekt volt. Tulajdonképpen az lenne a legjobb, ha a topikban megnevezett műsorokról egyetlen szó sem esne. Ezek színvonaltalanságán már a kritikai megjegyzések sem segítenek.

Samott 2010.12.28. 08:23:45

A Mester Tamasos resz tokeletes, hozzatennem meg azt hogy ujra zsuribe juthatott az az arc, aki kivagta a Tabanit a megasztarbol... azt a Tabanit akin kesobb dagatra kereste magat az RTL. :) Es a tv2 ujra eselyt adott ennek a szerencsetlennek. Na ezert tartanak ott ahol, ilyen emeberanyaggal ennyire kepesek csak. Liptai a masik, aki miatt nem birtam nezni a megasztart (pedig allitolag ott is voltak jo hangok). A Kereszets meg az, aki majdnem tonkretette a konkurens musort.

commando 2010.12.28. 08:23:55

@vk55: Szerintem Mester Tamás fikázása egyértelműen túlzás, akárcsak a dícsérete. Nem több, és nem kevesebb ő, mint Mester Tamás. A szégyen, hogy nála alkalmasabb zenészt vagy énekest nem sikerült odaültetni. Presser Gáborral még említeni sem lehet egy lapon, akkora a különbség, amit még maga Presser is képtelen lenne lezongorázni.

totopad 2010.12.28. 08:24:31

Igen, Mester T-vel én sem értek egyet! Ritka igényes zenész a magyar palettán. Talán neki köszönhetjük, hogy a zene kilépett a Koltai R. féle nyomorbonbon hangulatból és próbált újítani. Nekem pl kifejezetten tetszett, amit a mega döntőjében előadott!

Seregbontó 2010.12.28. 08:24:36

@JanDítě: Hát elvileg nem csak ez lenne... Még régen, az óidőkben pár idealista fickó a médiát a közművelés elsőszámú eszközének látta (igaz, reformokor lévén, csak írott média volt).

Azt gondolom, vannak olyan dolgok, amiket akkor sem lehetne képernyőre engedni (vagy legalábis csak az éjszakai műsorsávban lehetne) amiket emberek tömege ugyan megnézne, de kirívóan undorító (pl. ValóVilág és társai).

tejcsokoládé (törölt) 2010.12.28. 08:24:51

@Szekuriti Blogger: abszolút igazat adok Neked azzal az egy kitétellel, nagy színházjáró vagyok, de olyan darabot amiben stohl szerepel SOHA TÖBBÉ nem vagyok hajlandó megnézni. remélem, nem vagyok vele egyedül.
a tv-ben lévő szemetet pedig nem nézem.

netradio 2010.12.28. 08:25:05

Ez egy nagyon régi adoma (még persze az is lehet, hogy nem igaz) de mégis.
Valamikor a harmincas években tették fel a kérdést Az est főszerkesztőjének, miért is van az, hogy ízléstelenséget ízléstelenségre halmoz (az akkori idők legbulvárosabb lapjában). Nos, a válasz, amelyet azóta is alkalmaz a nulla alá nyomuló kertévés tulajgárda:
- Hát nem tudják, uraim, hogy az olvasót [most: tévénézőt, rádióhallgatót, a zembert) nem lehet eléggé lenézni!?

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2010.12.28. 08:25:13

"tehetségük és teljesítményük, az, hogy szakmájukban hazai szinten az élvonalban vannak, nem vitatható."

Eszenyi Enikő esetében nagyon is az. Tökéletes mutogatnivaló példánya a ízléstelen és tehetségtelen ripacsnak, nagyon is illik Mester Tamás mellé.

AnnaKarenina 2010.12.28. 08:25:30

Sok jó megállapítás van a felsoroltakban, de én ennek ellenére is békén hagynám a ker. TV-ket, mert még nem tudjuk teljes egészében, hogy mi fog elkövetkezni a közszolgálati TV-nél. Az M1 alapján kezd körvonalazódni, és valószínűnek tartom, hogy ennek áldozatul fog esni az M2 és a Duna, pedig ezek eddig kultúrmissziót teljesítettek úgy, hogy közben szórakoztattak is. Sok-sok jó magyar és külföldi filmet mutattak, az M2 számomra visszahozta Veiszer Alindával a felkészült beszélgetés meg nem unható műfaját, ha a kérdezett érdekes, okos ember.
A tehetségkutatás az idei két műsorral nálam leszerepelt (mindegy a formátum, bár az X-faktor kimódoltsága, amihez Keresztes szereplése és túlműködése is hozzá tartozott, szerintem nálunk nem jön be), mert nem a tehetség lett az elsődleges szempont.
Az, hogy Benkő Dániel nem mint lantművész szerepel, sajnálatos, mostani szerepléseit, bármely gusztustalannak tartom magam is ezeket, csak erre való viszontreakciónak tekintem. Megérne egy kisebb elemzést, ki csinál bohócot a másikból.
Liptai zászlóshajóként és csatakancaként való unos-untalan szerepeltetése a műsorvezetés szerepének teljes félreértelmezése, ami nem csak őt érinti persze (ld. Sebestyén Balázs és még páran), amikor a műsorvezetői rész szinte ugyanannyira műsorszámnak számít, mint maga a műsor. Így aztán itt tényleg csak a dekoltázsokban, felhasított ruhákban, harsányságban, közönségességben lehet versenyezni. Még jó, hogy a férfiak esetében marad a jópofaság, bár ez ha másképp is, legalább annyira ingoványos terület, mint az előző.
Stohl András esete is érdekes. Én először a magyar igazságszolgáltatás lassúságát kritizálnám, ami egy viszonylag egyszerű tényállással is ilyen hosszan birkózik. Ez a folyamat maga is segíti a bagatellizálódást. Persze azzal együtt jogos kérdés, hogy valóban annyira múlhatatlan Stohl András tv-s szerepeltetése. Válasz: nem. Van ennek még egy olvasata is, ha ő nem lenne közismert, valószínűleg nem vitatnánk el a munkához való jogát, amíg nem születik ügyében ítélet.
Mester Tamás számomra legalább próbált szakmai lenni, amit annyira a nem zenész műsortagoktól el sem várhattunk (?). De összességében és a végső győztes ismeretében egy nagyon vitatható eredményhez sikerült asszisztálniuk valamennyiüknek.
Így végső soron és összességében az az üzenet, hogy nem a tehetség számít, ami nem lehet jó üzenet.

mqqq 2010.12.28. 08:25:42

@vk55: Arra a playback vacakra gondolsz, amit vagy háromszor vettek fel élő adás előtt, mire sikerült rátátognia?

Rodzservóterz 2010.12.28. 08:25:47

Nem könnyű a kérdés, gusztustalan volt az 5 "eseményből" 3, Benkőt jelöltem, de bármelyiket hajlandó vagyok elfogadni, mint legundorítóbb 2010-ben...

HalivudEstevez · http://www.halivud.hu 2010.12.28. 08:26:19

Megnéztem a szavazást, ezekszerint a keresztesildikó picsogása sokak szerint gáz. Akkor a kisebbséget képviselem. Mármint ellenvéleményemmel :D

Behajtó70 2011.01.05. 11:19:58

@bonifac: Pontosan! Akinek Szíj Melinda borzalmasan hamis rinyálása (Korál: Maradj velem) egy katarzissal ért fel, aki ennél jobbat még életében nem hallott (Eszennyi), annak megkérdőjelezhető minden tudása, szakértelme, de minimum a gerincének megléte.

Amíg ez a nő vezeti a Víg színházat, addig én bizony messzire elkerülöm!

anyádbogár · http://www.apadhuzzonafaszara.com 2011.01.05. 11:20:36

remélem, stohl buci a következő "eseménykor" négy kopasznyakú frissen lopott s-mercijébe száll bele, akik utána "kioktatják" a kresz szabályairól...

lionking 2011.01.05. 11:25:54

Jó összeállítás, csak kevés :) Bár szerintem vagy még 50 oldalt meg lehetne tölteni a hasonló irritációkkal.
Mindjárt itt lehetnének a tehén alakú "műsorvezető" társai, akik egytől egyig a média alja és szégyene. 20 éve ezek még az épületbe sem mehettek volna be nem hogy képernyőre.
A sapkásparaszt tvrtko, az Azurák (az még hagyján) a Tilla a béka szemeivel és a rettenetes ostoba stilustaanságával és persze a főhülye Kárászrobi néha ha véletlenül a tv2-n marad a tv hát hangosan zokogok vagy röhögök vagy mindkettő ha kérdez.. meg támad.
Ne mondja már senki, hogy ebben az országban a tv2-n nem lehet mást műsorvezetésre felkérni, mint a Liptait meg a Tillt. A reteken meg a sthólt.
A múltkor is azon kaptam magam, hogy a RózsaGyurival volt valami űsor pár éve, valami vetélkedőt is vezetett párszor, hát régen ki nem álltam, de most... üdítő volt nézni hallani a sok mai végtelenül ostoba és primitív képernyős után.
Mester Tamás? Már a neve is oly szerencsétlen :) Én azt sem tudom mit adott el(ő) tök homály az élete. Valahogy nem lehetett akkora szám ha ennyire nem emlékszem semmire munkásságából...
Keresztes? Mért nem volt neki jó otthon romaföldön?
A Benkő meg .. hát az már mindennek a legalja

eraserhead 2011.01.05. 11:25:57

nem kell szavazni, helyén van minden megállapítás

pucros 2011.01.05. 11:26:05

Hát ez hülyeség.

Mind az öt pont teljesen rendben van a mai magyar kereskedelmi televíziózás "értékrendje" szerint.

Azt én nagyon megértem, ha valakit ez az értékrend elborzaszt. Hanem akkor minek foglalkozik vele?

Van még annyi más csatorna, az internetről nem is beszélve.





Véleményvezérek a Véleményvezéren - blogunkat ezentúl újságírók, bloggerek, közgazdászok és más, közélettel foglalkozó szakértők kommentelik.

FRISS HOZZÁSZÓLÁSOK

  • Brückner Gergő: Szerintem ez félrement. A hírnek örüljünk, és a növekedési áldozatot nem lehet felróni a kormánynak, hiszen ő már régen jelezte, hogy nem kéne feszíteni a húrt, nem kéne tovább apasztani a növekedési esélyt. Természetesen a magyar kormány minden bű... (2013.05.31. 02:03) Orbán győzelme: nincs uniós hiányeljárás, de növekedés sincs
  • Madár István: Ugyanerről Gyévai Zoli: tagokvagyunk.postr.hu/utoljara-a-kettos-mercerol "De vegyünk egy másik, mostanában gyakran emlegetett példát. Tőlem is nemegyszer megkérdezték már, miként lehetséges az, hogy Franciaország kap újabb két évet, miközben Mag... (2013.05.27. 20:17) Orbán miatt csuklóztat minket az Európai Unió
  • NagyLevin: Szerintem az a kérdés, hogy általában véve meddig tartható egyben a Fidesz. Ángyán várható kiválása elsősorban nem szakpolitikai veszteség lesz (miközben nyilván igen alapos ismerője területének), hanem erkölcsi, azt fogja jelezni, hogy becsületes ... (2013.05.27. 10:19) Ki szerzi meg Ángyán Józsefet?
  • Madár István: "Az Európai Bizottság jelezte, néhány déli országnál hajlandó lehet elfogadni, hogy azok ne, vagy csak később érjék el a kitűzött 3%-os GDP-arányos deficitcélt. Mi annyira rossz viszonyban vagyunk velük, hogy nálunk ez fel sem merül." Ez egy közke... (2013.05.14. 08:46) Orbán miatt csuklóztat minket az Európai Unió
  • NagyLevin: Ezek is mind érdekes kérdések, még akkor is, ha a Fidesz - ha még képes felismerni a politikai érdekeit - viszonylag könnyű helyzetben van, akárcsak Schmitt Pál esetében volt. Horváth István - bár egy megyeszékhely polgármestereként nyilván van a m... (2013.05.10. 11:20) Trafikmutyi-hangfelvétel: beáldoz vagy bevéd a Fidesz?
  • Utolsó 20

FRISS ATLATSZO.HU

Nincs megjeleníthető elem

KORÁBBI TÉMÁK

  • Brückner Gergő: Szerintem ez félrement. A hírnek örüljünk, és a növekedési áldozatot nem lehet felróni a kormánynak, hiszen ő már régen jelezte, hogy nem kéne feszíteni a húrt, nem kéne tovább apasztani a növekedési esélyt. Természetesen a magyar kormány minden bűne, az igazságtalan és kudarcra ítélt ostoba adónemek, illetve a saját háttércsapathoz áramoltatott közpénzek minden gazdasági témájú posztnál elővehetők. De a túlzott deficit eljárásból való kikerülé... (2013.05.31. 02:03) Orbán győzelme: nincs uniós hiányeljárás, de növekedés sincs
  • Madár István: Ugyanerről Gyévai Zoli: tagokvagyunk.postr.hu/utoljara-a-kettos-mercerol "De vegyünk egy másik, mostanában gyakran emlegetett példát. Tőlem is nemegyszer megkérdezték már, miként lehetséges az, hogy Franciaország kap újabb két évet, miközben Magyarország korábban nem részesült ilyen kegyben. Itt is fennáll az az érv, miszerint nem teljesen azonos két helyzetről van szó. Ugyanis, a tévhittel szemben, de facto a magyar kormány is kaphatna „hal... (2013.05.27. 20:17) Orbán miatt csuklóztat minket az Európai Unió
  • NagyLevin: Szerintem az a kérdés, hogy általában véve meddig tartható egyben a Fidesz. Ángyán várható kiválása elsősorban nem szakpolitikai veszteség lesz (miközben nyilván igen alapos ismerője területének), hanem erkölcsi, azt fogja jelezni, hogy becsületes ember nem maradhat meg a Fideszben. Ugyanakkor Ángyán egyértelműen kapitalizmuskritikus politikus (ez nekem nem feltétlenül ellenszenves, bár nem az ő kapitalizmuskritikai megközelítése áll igazán köz... (2013.05.27. 10:19) Ki szerzi meg Ángyán Józsefet?
  • NagyLevin: Ezek is mind érdekes kérdések, még akkor is, ha a Fidesz - ha még képes felismerni a politikai érdekeit - viszonylag könnyű helyzetben van, akárcsak Schmitt Pál esetében volt. Horváth István - bár egy megyeszékhely polgármestereként nyilván van a megyében némi súlya, azért - némi veszteséggel, elengedhető és kicserélhető, jelentkezők nyilván vannak a helyére. Persze, a teljes frakciónak is mennie kéne, akik ott voltak, közreműködtek és együtt ... (2013.05.10. 11:20) Trafikmutyi-hangfelvétel: beáldoz vagy bevéd a Fidesz?
  • Holtzer Péter: Noch dazu "Csuhások térdre, imához!" (2013.05.08. 08:07) Kövér László begurult és megint nincs igaza
  • renyipd: csinálok egy törvényt (2013.05.03. 11:48) Orbán Viktor őszödi beszéde is lehetne
  • Brückner Gergő: Egy szinte off topic megjegyzés, bár a poszt utolsó mondatához tartozik, de értem, hogy nem erről szólt ez a bejegyzés. Szóval a pénzét csak offshore-ban biztonságban tudó posztkomcsik és poszt-fülkések közül a tájékozottabbak már azt is tudják, hogy ma már az offshore szinte ugyanakkora kockázat, mint Magyarországon, transzparensen gazdagnak lenni. Elképesztő ütemben nyírják ezt a világot, lásd francia offshore-kormányválság, a svájci banktit... (2013.04.29. 17:50) A Fidesz fülkeforradalmi tőkésosztálya
  • akos.szalai: És hogy kezdődött mindez? Védjük meg a gyerekeket, ne lehessen mindenhol cigit kapni. Csak összehasonlításként - jószándékkal ez is le van öntve (sőt, kétségbe sem vonom): www.origo.hu/itthon/20130427-szabalyoznak-a-menzak-kinalatat.html De egy ismerősöm tapasztalata: a gyerekek ezt nem eszik meg - mióta idén bevezették az új központosított menzát, azóta alig van menzás az iskolában. Másrészt az engem nem zavarna, ha nem a régi trafikok maradn... (2013.04.27. 18:54) Trafikmutyi: ritka bepillantás a NER működésébe
  • rajcsányi.gellért (ergé): Óceánia meg mindig is Keletázsia ellen viselt háborút. (2013.04.25. 13:29) Megbukott a megszorítások politikája Európában
  • Madár István: Tulajdonképpen ez mégis csak hatékonyabb forma, mint amikor az átkosban egyszerűen csak elvették a boltot, földet, majd megkapták azt az elvtársak. Ki lehet használni, hogy ma már gyorsabb világban élünk, egyből oda lehet adni a haveroknak. Mi ez, ha nem fejlődés? (2013.04.24. 13:56) Dohányállamosítás: megint a haverok jártak jól
  • Brückner Gergő: Életem egyik legmegdöbbentőbb újságírói élménye volt, amikor ilyen titkosszolgálat - alvilág együttműködéseket megismerhettem. A klasszikus szereposztás az volt, hogy a titkosszolgálat címeket adott a bűnözőknek, akik titkosszolgálati információk segítségével időzítették a betöréseket, megtarthatták a lakásban talált cuccokat, cserébe bepoloskázták a lakást. (2013.04.23. 11:39) Portik-Laborc: mit szól az MSZP?
  • NagyLevin: A "jobboldal" történelmi vezető szerepének mítosza is kellett ehhez. Aki ezt a helyzetet, ami "jár" a jobboldalnak, biztosítja, de még ez sem kell, ezt az igényt vezetőként megtestesíti, az a helyén lesz és a helyén is marad. Ezt az igéretet Orbán Viktor "megörökölte" a második ciklusban és végérvényesen betöltötte 2002 után. Az, ahogy a szocialisták viszonyultak a kérdéshez, mindenfajta pátoszt nélkülözött, ők csak azt gondolták, hogy majd ném... (2013.04.02. 10:56) Fidesz 25: egy párt leválthatatlan vezetővel

FRISS TRANSINDEX

Nincs megjeleníthető elem

velemenyvezer [kukac] gmail [pont] com I twitter I facebook

RSS 2.0 bejegyzések I RSS 2.0 kommentek I Tedd a könyvjelzők közé!

írják: többen I

© VÉLEMÉNYVEZÉR 2010-2013.

süti beállítások módosítása