Véleményvezér

vv

A Jobbik az igazi „elempé”

2010.03.29. I 152 komment I Címkék: jobbik korrupcio

A Jobbik politikai sikerének záloga: saját politikusai. A Jobbik ugyanis azért kap bizalmat szavazóitól, mert jobbnak és különbnek látják őket a többi politikusnál.

(Fotó: Index)

Az elmúlt hónapban a Jobbik számos politikusa kellemetlen helyzetbe került rendezetlen magánélete, pártállami múltja, alvilági kapcsolatai vagy korrupció gyanúja miatt. Nyilvánvaló, hogy bármelyik párt „büszkélkedhet” hasonló történetekkel. Mégis, ezek az ügyek a Jobbiknak sokkal jobban fájnak. Sőt ha nagyon elszaporodnak, akár az „Új erő” végét is jelenthetik. 

Az igazi „elempé” 

Magyarországon az igazi „lehet más a politika”-párt nem az LMP. Az LMP leginkább egy alternatív életmódpárt: más politikát hirdet, de alapjaiban nem kérdőjelezi meg a politikai rendszert. 

Az igazi „elempé” a Jobbik. 

Ugyanis a Jobbik az egyetlen párt, mely alapjaiban kérdőjelezi meg a politikai rendszert. A Jobbik nem hisz a kapitalizmusban, nem tartja követendőnek a nyugati mintákat, tagadja, hogy megtörtént a rendszerváltozás, és nem fogadja el az elmúlt két évtized közéleti kompromisszumait.  

„A liberális demokrácia nem más, mint import selejtáru.” A Jobbik szerint mára az egész politikai rendszer megbukott: emeszpéstül, fideszestül, a teljes magyar elitet beleértve. „Új időszámításnak” kell kezdődnie. 

Új politikához új arcok 

Rendszerváltáshoz, új politikához viszont új emberek kellenek. Új emberek, akik őszinték, tiszták  és feddhetetlenek. Ők testesítik meg az ellentétét mindannak, amit a legtöbb magyar választó a mostani politikusokról gondol. Ez tehát a Jobbik elsőszámú legitimációja: hogy ők nem olyanok, mint a többi politikus. 

 

Pontosan ezért érintik különösen érzékenyen a Jobbikot az elmúlt hónap botrányai. Az a párt ugyanis, mely programjában a fiatalság „súlyos erkölcsi-világnézeti válságáról” beszél, nehezen tudja megmagyarázni választóinak az olyan képeket, amiken vezetői transzszexuálisokkal pózolnak, káromkodva ordibálnak, drogoznak vagy éppen részegen péniszpumpával szórakoznak

Hasonlóképpen, aki a kommunizmus bűneinek elszámoltatását kéri számon másokon, nagyon kínos helyzetbe kerül, ha kiderül, hogy saját pénzügyminiszter-jelöltje is az MSZMP „élcsapatának” oszlopos tagja volt.  

A sort hosszan lehetne folytatni. Talán a legkellemetlenebb eset az volt, amikor a politikai visszaélések ellen harcoló Morvai Krisztináról napvilágot látott a hír, miszerint egy parkolási ügyét mentelmi jogával akarta „elsimítani”. 

web survey

A Jobbik jövője 

A Jobbik politikai sikerének záloga: saját politikusai. A Jobbik ugyanis azért kap bizalmat szavazóitól, mert jobbnak és különbnek látják őket a többi politikusnál.  

Ha ezt sikerül bizonyítaniuk, akkor a párt hosszútávon is szereplő lehet a magyar politikában. 

Ha viszont az elmúlt hónap botrányai válnak mindennapossá körülöttük, akkor a Jobbik is a magyar politika süllyesztőjében végzi, csakúgy, mint féltucat hasonló „lehet más a politika”-kezdeményezés az elmúlt két évtizedben.

<< MI A BAJ MORVAI KRISZTINÁVAL?

>> KISS ERNŐ, A RENDŐRSÉG SZIMBÓLUMA

>> MIFÉLE VÁLSÁGKEZELÉS? MÉG MINDIG ADÓSSÁGSPIRÁLBAN

>> korábbi írások

Írások a témában:
 
"Deviancia":
Végre egy jó fej jobbikos (Képviselőy Funky)
 
MSZMP, SZDSZ:
 
"Politikusbűnözés":
 

Ha tetszett az írás, kövesd a Véleményvezért a Facebookon is!

Figyelem! Írásainkat Facebook-csoportunkban lehet kommentelni.

A blogon csak meghívott hozzászólóink kommentjei jelennek meg.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2010.03.29. 09:12:08

Fidesz 2/3!
És tényleg lehet más a politika!

dr. Aullah 2010.03.29. 09:16:12

"Pontosan ezért érintik különösen érzékenyen a Jobbikot az elmúlt hónap botrányai. "

Jaaaa... a képekre gondolsz? Az botrány? Ne nevettesetek. Parkolási botrány? Hát amíg nincs rá konkrét bizonyíték, addig nem ítélkeznék.

Ezek nem botrányok. A BKV, Demszky, MSZP-Fidesz titkosítás, kémrepülők, 4es metró, alagutak a szántóföldön, Nokia-doboz... na ezek a botrányok.

Amúgy nagyon nagyon sok mindent kellene tennie Jobbiknak, hogy a mostani politikusoknál is kevesebbre tartsam őket. Nagyon sokat!

dr. Aullah 2010.03.29. 09:21:09

Azt azért hozzáteszem, hogy a címmel és az alapgondolattal egyetértek.

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2010.03.29. 09:26:57

Lehet sározni a Jobbikot, a pornós gárdistát, meg Morvait, meg lehet ugatni hogy részeg volt a tag, meg buzikkal fotóztatta magát a szóvivő.

Igen ezek qrvára hangsúlyos dolgok.

Sokkal fontosabbak mint a szántóföldbe fúrt alagutak, a háromszoros áron épült autópályák, a szétlopott közszolgáltatók, a kilőtt szemek, valamint az a kb 25 millió hazugság, amit a kommer banda az ország arcába köpött.

Ha már köpés, az egész blogger és újságíró társadalom, amely most súlyos pénzekért kutatja a Jobbikot kompromittáló anyagokat, fotókat szerződéseket, és mélyen kussolt a kormány által elkövetett disznóságok idején, álljon oda a tükör elé, és engedje el azt a csulát nyugodtan.

longlife · http://testepitescsakitt.blog.hu 2010.03.29. 09:27:40

fidesz = jujj, nem tudjuk milyen állapotban van a ktg vetés!!??

ápr. 11 után: bocsi srácok. nagyon szar állapotban van!!! 4 év szopás jön. de tudjátok, nem mi hanem a szocik kúrták el!! nembaj.. 10 év alatt 1 millió munkahely!!! de csak a 9 évben fogjátok érezni ezt is!!

HA IGAZI VÁLTOZÁST AKARSZ, A JOBBIKRA SZAVAZOL! MELYIK PÁRT ZÁRTA KI AZT PL. HOGY TÖBB TISZTSÉGET IS ELVÁLLALJANAK A TAGJAI??? CSAK A JOBBIK!!

lorantka_a_gall 2010.03.29. 09:34:16

@Aullah: ne aggódj, rajtuk nem fog múlni.

lorantka_a_gall 2010.03.29. 09:35:58

@longlife: nagyon jó, hogy leírtad csupa nagybetűvel, ha kisbetűkkel írod, nem értettük volna meg.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2010.03.29. 09:39:13

igen így van. nem volt itt semmiféle rendszerváltás. ahogy most sem fog az égvilágon semmit megoldani egy sima térfélcsere. fidesz, mszp, egykutya. ugyanolyan elzüllött, hitvány gazemberekkel van tele minden párt. ez az egész demokráciának csúfolt intézményesített szabadrablás úgy ahogy van megérett arra, hogy alapjaiban változtassuk meg.

persze ez kegyetlen nehéz ilyen emberekkel.

chico 2010.03.29. 09:39:40

@Jobb híján MDF-es:

ja persze. Mivel ugyanaz a gárda jön vissza csont nélkül miniszternek, mint aminek a négy éves országlását követően ész nélkül szavazott az ország Medgyesire, biztos, hogy más lesz a politika.....

Barátom, vissza kéne olvasni a nyolc-tíz évvel ezelőtti újságokat. Ezüsthajó, meg országblamázs központ, meg Pintér Sándor. Járai már most hülyeségeket beszél, és alulmúlja a jegybankelnöki időszaka legsötétebb időszakait is.

Bár, ezeket így végiggondolva, tényleg lehet más a politika. Még szarabb.

De nem baj, végül is eddig is vaktában szavazott a magyar, most miért ne agymosott hívők döntsék el ki nyeri a választást. Ahelyett, hogy érdemi, konkrét gondolatokat kényszerítene ki a pártokból és ennek átgondolása után ikszelne.

Magyarország.... Eh, felejtsük el.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2010.03.29. 09:43:29

az a röhej, hogy ezek a végtelenül ostoba baloldali seggnyalók azt képzelik, hogy meg fogja a jobbik szavazókat döbbenteni, ha kiderül, hogy a szóvívő elment egy melegfesztiválra.

elárulhatom, hogy nem, nem döbbent meg. mosolygunk rajta.

minket az döbbent meg, hogy a baloldal ide juttatta az országot, a béka segge alá. és hogy a kedves seggnyalói mindvégig kussoltak.

Eliathen 2010.03.29. 09:46:19

@anti_troll: Igen barátom. Fontos dolgok. Egy friss, még anyaöl-szagú pici pártnál, akik azt mondják, hogy ők gyökeresen mások, ez VÉRCIKI. Nem a többivel kell összehasonlítani őket. Ha annak idején látják a hívei Jézust, ahogy a rómaiakkal részegen kártyáznak azt nem tudta volna kimagyarázni. Felhívnám a figyelmedet a párhuzamra - új vagyok és tiszta, más mint a mostani hatalom. Tisztaságot,megváltást ígérek-MAJD beleszarok az arcotokba, és kiröhöglek titeket. EZT csinálja a Jobbik. NINCS magyarázat. PONT.

2010.03.29. 09:47:28

A Jobbik ugyanazt a szekértáboros politikát folytatja, ha lehet, még rosszabb kivitelben, mint ami 2002 óta folyik. Az ő "másságuk" látszólagos.

Eliathen 2010.03.29. 09:49:06

@Bukowszky: Te nem kussoltál? Mit tettél? 6millió emberből hány mozdult meg, hogy kihúzza az országot a szarból? Figyelek. És ne kapcsold be a szirénát. Nem vagyok "kommonista". Csak nem értem az egészet. Vicces a füvező, buzi, leszbikus jobbikos? Persze, hogy vicces. Bár inkább szánalmas..

2010.03.29. 09:49:31

@Bukowszky: Nem döbbent meg. Tudtátok. Értem.

devadel 2010.03.29. 09:49:33

igen, a szélsőjobboldalon (nácik) és a szélsőbaloldalon (komcsik) általában alapjaiban szokták megkérdőjelezni a demokratikus rendszert, mert ők vita nélkül akarják megmondani mi jó nekünk, és versenytársak nélkül akarják lenyúlni ami lenyúlható, és ellenállás nélkül akarják kiirtani, aki nem tetszik nekik.

ettől még nem szeretjük őket jobban.

Layosh 2010.03.29. 09:50:29

Biztos, hogy lejárató kampányt kell folytatni a jobbik ellen? Nehogy visszanyaljon majd a fagyi...

Eliathen 2010.03.29. 09:50:50

@devadel: Morvai,Gyurcsány és Orbán ugyanúgy beállhat a bukkake-zuhany alá. Mert megérdemlik.

Eliathen 2010.03.29. 09:52:01

@Layosh: Hallod..nee:D Mi lesz? Csak nem..várjál kitalálom..lágerek? IP-cím alapján mentek majd ki és visztek el minket..Ember, kiázott az ujjad a biliben.

lorantka_a_gall 2010.03.29. 09:52:45

@iii: khm. Bocsesz. '98 óta. Négy év pedig elég volt ahhoz, hogy a folyamatosan ütött Fidesz is (mivel látta, hogy sajnos működik a taktika) bevonult szépen a fedezékbe, és elkezdte dobálni a másik oldalt. Erre vevő (még) a magyar nép többsége. Az a szomorú helyzet, hogy a várható eredmény szerint még 2010-ben is (egymást aljasul dobáló pártok kb 90%-ot fognak kapni összesen). Szerintem.

Kristl 2010.03.29. 09:53:08

Nem tudom miért problémás a pornós gárdistalány. A füvező szóvivő is csak a ferdített múlt miatt problémás megítélésem szerint.

yafet 2010.03.29. 09:54:02

Nem lehetséges-e, hogy a nemrég megbukott SZDSZ a JOBBIK köntösében fog visszatérni:
drogoznak, melegfelvonulásokra járnak, szeretik a leszbi pornót /na azt mondjuk én is/, Budapestet Judapestnek hívják, és van egy sor lecsúszott kínos arc köztük. Előszeretettel pocskondiázzák a másikat....

Nem véletlen, hogy a jobbik akkor kezdet erőre kapni, amikor a szadesz lejtmenetet vett.
Ki tudja, szeptembertől már Horn Gábor lesz az új arc:)

Eliathen 2010.03.29. 09:55:59

Nem tudod? Hát akkor üljél le. Egyes. "Család,Haza,Jézus. A melegek a pokolba kerülnek, közvetlenül a kommunisták, és a zsidók mellé" Ez a mantra megy a jobbikos buksikban. Persze csak amíg valaki figyeli őket. Utána hazamennek rejszolni leszbigárdistalányra. Nice!

kogito 2010.03.29. 09:57:40

"Ugyanis a Jobbik az egyetlen párt, mely alapjaiban kérdőjelezi meg a politikai rendszert. A Jobbik nem hisz a kapitalizmusban, nem tartja követendőnek a nyugati mintákat, tagadja, hogy megtörtént a rendszerváltozás, és nem fogadja el az elmúlt két évtized közéleti kompromisszumait. "

Ennyi és nem több. Szükséges és elégséges a közös nevezőhöz.
A jobbik részéről a libsi leszalámizással szemben az egyetlen ésszerű követendő út : "Menj, de többé ne vétkezzél"

helixpomatia 2010.03.29. 09:59:35

@kogito: Majd megy is, és vétkezik és vétkezik és vétkezik...

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2010.03.29. 09:59:54

az lmp és a jobbik közötti különbség nem fokozatbeli. A jobbik a demokráciát és az egyén szabadságjogait is lényegében hozzácsapja a liberális társadalmi berendezkedés hibáihoz.

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2010.03.29. 10:04:11

@Eliathen:

Orbán Viktor, aki egyébként még soha nem hazudott, még nem volt részeg soha.

Kövér Kászló, nem volt tagja az MSZMP-nek

Mikola István nem volt tagja a Hazafias Népfrontnak, és soha nem volt részeg.

Pintér Sándor, szintén nem volt tagja az MSZMP-nek.

Martonyi János, szintén nem volt tagja az MSZMP-nek.

Gyurcsány Ferenc, sohasem maszturbált. Valamint sohasem hazudott.

STB
STB

Pont.

helixpomatia 2010.03.29. 10:07:50

@anti_troll: Nemérti...

OV sosemondta, hogy nem ivott, Kövér L. sosemondta h nem volt tagja, Mikola IStván sosemondta, Martonyi sosemondta, Gyurcsány sosemondta. a Jobbik mondja, de teszi. Érti?

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2010.03.29. 10:11:31

Mi a legcikibb botrany az elmult honapokban? a tobbmilliardos sikkasztasi ugyek, amelyek mar nap mint nap jonnek elo.

na bazz, az kurva ciki. nem a reszeg peniszpumas, meg a tobbi hulyeseg.

bezzeg ezekrol nem trendi irni, marmint az indexnek. jobbik fingik egyet, egybol cimlap, meg rinyalas tobb napon at.
mszp lop, csal hazudik, sikkaszt, kis cikk elbujva a sarokban.

kettosmerce? kettosmerce?

fostalicska indexesek.

kogito 2010.03.29. 10:14:10

@helixpomatia: Igen, vannak, akiknek már fogalmuk sincs semmi épeszű, célszerű, kívánatos viselkedési mintáról :)

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2010.03.29. 10:18:37

@helixpomatia:
Ha ketten ültök egy szobában, az egyikőtök hülye, a másik meg nem Te vagy.
Ebben az esetben szerinted ki a hülye?

Morvai hol tagadta hogy volt minisztériumi megbízatása?
Király mikor tagadta hogy járt melegfelvonuláson?
(érdekes módon a melegfelvonuláson való részvétel Gyurcsány esetében pozitívum volt, ki érti ezt....)

A Jobbik tiszta, mert nem volt benne a sok ezer milliárd összpolitikusi ellopásában.

Most ugat az index nevű szenny száz blogja, hogy a Jobbik mégse tiszta, mer részeg volt, mer melegekkel fotózkodott, meg káromkodott?

Mennyetek mán valahova. Összevissza csúsztattok, hazudoztok, megy a kettős mérce ezerrel.

Kiscsikó vagy, a 94-es választások előtt még porbafingó lehettél, de elárulom, hogy az akori kormánypárt, az MDF, ugyanilyen mocskoló hadjáratot folytatott az MSZP ellen, az eredményt azért tán tudod....

szkepi 2010.03.29. 10:22:24

mindegyik politikus egy mocskos csibész.
zsidóznak, komcsiznak,hazudnak,öletnek,mutyiznak,megvesztegetnek, cigányoznak, anyáznak,álmagyarkodnak, buziznak, ártatlan pofában a kamerába néznek és hazudnak!!!
nem lehetne ebben a k országban nyugi és nyugodtan "politizálni" dolgozni, élni, szexelni, bulizni, csak csak ugy lenni?! francért látok oly sok gyűlöletet egy jobbikos gyülésen a szemekből? miért az a sok sunyiság a szoci pillantásban? miért az a fölényes mellébeszélős a fideszesben?.... ez valami kórokozó?

Kristl 2010.03.29. 10:23:59

@Eliathen:
Én eddig beszéltem pár jobbik szavazóval, irl. Fura, egyik se olyan volt mint ahogy lefested.

@flugi_:
hol, és miben derült ez ki?

phaidros 2010.03.29. 10:24:24

@Aullah: milyen más politikusbűnözési ügyekre van konkrét bizonyítékod? És még élsz? :)

gorcsev54 2010.03.29. 10:24:43

@helixpomatia: Nem a nagy lófaszt nem mondta.

phaidros 2010.03.29. 10:25:39

@anti_troll: nem nagy dolog, pláne nem erkölcs, hogy olyan nem lop a közpénzből, akinek még nem volt alkalma rá. Így marad az emberanyag, ami alapján látszik, hogy emberileg ugyanabból a szarból vannak gyúrva.

phaidros 2010.03.29. 10:27:09

@Jobb híján MDF-es:
OFF: nem kínos Neked a nicked az utóbbi időszak történései után?

helixpomatia 2010.03.29. 10:27:29

@anti_troll: "Kiscsikó vagy, a 94-es választások előtt még porbafingó lehettél" Ha még így is lenne, akkor már nincs is igazam, vagy mi?

"A Jobbik tiszta, mert nem volt benne a sok ezer milliárd összpolitikusi ellopásában." De már keményen gyakorolnak rá az önkormányzatokban :)

phaidros 2010.03.29. 10:28:08

@Eleg_Volt_a_hazaarulasbol!: hogyne lett volna indexcímlap a többiből is? Ne hazudozzál már. Kiderült, hogy a féltve őrzött szentjeitek is csak emberből vannak, és most megy a nyívás.

phaidros 2010.03.29. 10:29:08

@anti_troll: Király nem tagadta, de mellette olyan szentfazék, hogy a Vatikánban is kiállíthatták volna. Valamelyik álca. Vagy a buzifelvonulás, füvezés, vagy a szenteskedése.

elég.volt 2010.03.29. 10:29:10

A pornózó gárdistalány nekem bejön :)
Én azon gondolkoztam inkább, hogy morvaikrisztike peugeot-ja, hogyan is támogatja a magyar ipart, a magyar autógyártást?

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2010.03.29. 10:31:25

@helixpomatia:
Predesztináció. Nagyon demokratikus.

Mer van olyan tagja, aki berúg, abból egyenesen következik, hogy lopni fognak.

Ne is szavazzunk rájuk, lopjanak csak tovább azok, akik idáig loptak.

phaidros 2010.03.29. 10:31:32

@elég.volt: Morvai érdekember. Liberális jogvédőből lett zsidófeleség antiszemita, aki eltörölné a mentelmi jogot, de addig ha már van, hasznájjuk. A sok barom jobbikos szavazó meg dugná, mert milf, és ezért rá szavazna. :)

driopios 2010.03.29. 10:33:29

@longlife: "MELYIK PÁRT ZÁRTA KI AZT PL. HOGY TÖBB TISZTSÉGET IS ELVÁLLALJANAK A TAGJAI??? CSAK A JOBBIK!! "

Ööö, brüsszeli képviselőként az országos lista második helyén indulni az minek is számít akkor? ;)

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2010.03.29. 10:38:32

@driopios:
Az álláshalmozás, a képviselőség melletti a gazdasági pozíciók betöltésére vonatkozik.

Eleve nem lehet senki sem képviselő Brüsszelben is, és Budapesten is egyszerre.

Ennyit illene tudnod, ha már idejöttél fikázni.

helixpomatia 2010.03.29. 10:40:17

@anti_troll: Egy rendőrségi ügy nem predesztináció. Amúgy meg a predesztinációról pont ne a Jobbik beszéljen.
Nem fogok rájuk szavazni, ne aggódj. De másra sem. Épp ez a lényeg: nem rosszabb a Jobbik sem, mint a többi párt, hanem ugyan olyan, ezt kéne belátni.

kogito 2010.03.29. 10:42:51

@phaidros: Önmagadból kiindulva a feltételezésed logikus :)

nevetőharmadik 2010.03.29. 10:43:46

Magyar nemzeti pornót! Tiltsuk be a külföldi pornósztárokat! Magyar leszbikusokat! Gárdista fétist!

Bizonyisten megnéznék egy Magyar Gárda egyenruhás leszbi pornót. Tessék, piaci rés. Legálisan finanszírozhatnánk a Jobbikot :D

nlite! 2010.03.29. 10:44:32

Az egészben az a poén amúgy, hogy a Jobbik még hatalomra sem került, Krisztike már hazudozik (Kerékbilincses ügy- indexhazudik -közteresek hazudnak - hopp előkerül a jegyzőkönyv)

helixpomatia 2010.03.29. 10:47:46

@anti_troll: ember, postban említett cikkről

"Üzletszerűen elkövetett csalással gyanúsít a rendőrség egy zalai csoportot. A társaság szokatlan összetételű: a gyanú szerint a keszthelyi Jobbik-elnök környékbeli romákkal alkotott egy csapatot"

pavor nocturnus 2010.03.29. 10:52:57

@nevetőharmadik: Az ötlet szerintem kitűnő... Ráadásul a Jobbik politikáját egyébként is a kereslet határozza meg, s tényleg felvillant a gárdistalány combjai között a piaci rés...

driopios 2010.03.29. 10:53:17

@anti_troll: tehát két képviselőség az még nem álláshalmozás? Akkor se, ha a két munkahely között 1500 km a távolság? Ha budapesten akar képviselő lenni, akkor miért nem mond le a brüsszeliről előre, és jelölteti magát csak aztán a másik posztra?

Mennyit illene még erről tudnom, hogy ne számítson "fikázásnak"?

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2010.03.29. 10:57:49

@driopios:
Vedd már tudomásul, hogy NEM LEHET senki sem képviselő egyszerre két helyen :D

Az álláshalmozás nem erre vonatkozik.

De nyugodtan kérdezz meg valami szdsz-es haverod, erre még ő sem fog tudni mást mondani.....

driopios 2010.03.29. 10:59:53

@anti_troll: Ha nem lehet, akkor miért indul Balczó Zoltán brüsszeli EP képviselő a Jobbik országos listája második helyén az országgyűlési választásokon??

TD223 2010.03.29. 11:04:03

@driopios: Hazajön, ha bejutnak.

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2010.03.29. 11:05:13

@driopios:
:D Nem igaz hogy ennyire gyökér vagy.....

Bokros Lajos is EP képviselő, mégis ő vezeti az MDF listáját.....

Ha bekerül a magyar parlamentbe, akkor választ majd, a kettő közül.

Vagy az EP mandátumot adja vissza, akkor az EP listáról lép valaki a helyére, vagy a magyar mandátumot adja vissza, és a területi/országos listáról lép valaki a helyére.

Ez így működött pl Áder János, vagy Deutch ( Fürm vagy nemfür) Tamás esetében is.

Szerintem, ha csendben maradsz, bölcsebb maradsz.

helota (törölt) · http://www.bibliotecapleyades.net/biggestsecret/biggestsecretbook/images/biggestsecretbook42.jpg 2010.03.29. 11:07:19

Nem a Jobbik esetében kellene törésvonalakról írni az Indexnek hanem a Fidesz esetében. Aki olyan hordákat gyűjtött össze, hogy ha az egyik kedvére szól, a másikat ellenséggé teszi. Ha valaki ma törésvonalaktól tarkított párt akkor aza akövetkező:
1. Szdsz, Kóka-Fodor, eredmény: meghalt a párt
2. Mdf, Jobboldali mdf-esek és szdsz utódok, eredmény: botrányok, pártszakadás 2% körüli eredmény, vélhatően kiesik a parlamentből
3. Mszp, Gyurcsányisták vs Szilysták, eredmény: belső támogatás híjján mebukkott a reform, bukkott a kormány, választások után vélhetően kettészakad
4. Fidesz, liberalizmus vs nemzeti radikalizmus vs kiábrándultak vs megtévesztettek, eredmény: leszakadt a nemzeti radikális oldal, választások után leszakadnak a megtévesztettek, a kiábrándultak és valószinüleg a megmaradt nemzeti radikális réteg is.

2010.03.29. 11:10:30

@devadel: a királyságban ment utoljára jól a szekér, és akkor az volt hogy megmondták mi legyen oszt pont. Ha ma ez csak diktatúrával lehet akkor legyen az, de a jelenlegi helyben toporgásnál minden jobb.

driopios 2010.03.29. 11:11:51

@anti_troll: először is: gyökér a jó büdös náci kurva anyád!!!!

Aztán, ha folyamatában olvasnád a dolgot, az első megjegyzésem - mely nem is neked szólt, csak be igazi látens nácibuziként beleugattál - arra reflektált, hogy egyedül a jobbik lenne az a párt, amely már eleve lehetetlenné tette képviselőinek, hogy több tisztséget is vállaljanak. Ha valaki indul egy választáson akkor az azt jelenti, hogy - amennyiben megválasztják - elvállalja azt a tisztséget. Teszi ezt úgy, hogy előtte egy másik tisztségre is már a pártja támogatásával megválasztották.

Az MDF és Bokros Lajos nem tett ilyen hipokrita kijelentést, ezért velük példálóznod kifejezetten ostoba.

TD223 2010.03.29. 11:13:37

A Jobbikot támogatta a bankrabló?

-Nem, a Jobbik utánanézett, és nem támogatta a bankrabló.

Morvai kerékbilincses emlékeit cáfolja a jegyzőkönyv.

-A jegyzőkönyvet a "provokátor" írta, nyilván nem kompromittálja magát.

Jobbikos gyanúsított a Budaházy-ügyben.

-Hamisított bizonyítékok alapján.

Gyöngyösi Jobbik-alapító: A Jobbik rossz útra tért.

-Ez ám a lebukás, egy sértődött volt Jobbikos pénzért ad egy interjút megfelelő tartalommal.

8,5 millióért gyámság alá helyeztette volna szüleit a jobbikos politikus?

-Hallgattassék meg a másik fél is.

Leszbipornóban is nyomult a szőke gárdista (Velvet)

-Ez is a Jobbik sara, mi?

Morvai álomóvodája: Kislány leszbikus mamákkal (Mandiner)

-Ez egy botrány??????????????

MSZMP, SZDSZ.

-Tudod, hogy lehet ellenőrizni egy emberről, hogy volt-e párttag? Parlamenten kívülről sehogy...

harcsabajuszos 2010.03.29. 11:14:29

Hogy lemenjek a színvonalatokra az egyszerűség kedvéért: ha egy parlamenten kívüli erő, aki elszámoltatást és rendet ígér a programjában, sok más égetően szükséges intézkedés mellett, mindeddig hitelesen, én rájuk fogok szavazni, akkor is ha tagjai tyúkot kúrnak minden reggel a szivárványszínű nappalijukban.
Szebb jövőt.

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2010.03.29. 11:15:41

@driopios:
No végre, csak bebizonyítottad magadról, hogy egy büdös nagy gyökér vagy....

l3w1n7o 2010.03.29. 11:16:02

ez a cikk az ami kínos de nagyon

driopios 2010.03.29. 11:18:27

@anti_troll: Érdemben is mondasz még valamit, kisnyilas?

AnnaKarenina 2010.03.29. 11:20:21

A jobbikos kommentekből süt az agresszió, így pedig nehéz lesz meggyőzni más embereket bármiről is a jelenlegi bázison túl. Mondjuk, ez megnyugtató.
Ha kérdések merülnek fel, akkor azokra nyugodtan kellene válaszolni, a védhetetlent meg nem védeni, csak azért mert jobbikos.
És jó lenne megérteni, hogy a kritizálóknak -többek között- az a kétszínűség okozza a fájdalmat, ami a hivatalos szövegek és a gyakorlat között van, és amit a jobbik is oly szívesen kritizál.

Terézágyú 2010.03.29. 11:24:05

"tagadja, hogy megtörtént a rendszerváltozás"

Ezt már régebben akartam kérdezni, hogy ki volt az a barom aki ezt először kimondta, hogy nem volt???

Könyörgöm, 1990 előtt egypártrendszer volt, pártállam, ahol uralkodó volt az állampárt.
Azonkívül pedig tervutasításos, szocialista típusú gazdaság, az állami vállalatok döntő túlsúlyával.

Mindez megváltozott. Gyökeresen.
Többpártrendszer van, parlamenti demokrácia, piacgazdaság, kapitalizmus.

Az, hogy ez nekünk nem jött be, sz*rul csináljuk, vesztettünk rajta, egyesek meg nyertek, mert ügyeskedtek, meg átmentettek stb. az egy dolog. Ettől függetlenül rendszerváltás történt. Kész.

hááááát 2010.03.29. 11:24:10

@Aullah: Milyen bizonyítékod van a nokiás dobozra egy gyanúsitott vallomásán kivül
?
Szerintem lehet más a politika ,de a politikus az nem.Egyébbként azt nem értem a jobbikban, hogy miért nem lazit a radikalitásán és akkor lenne esélye egy 25-30%-ra.Ráadásul nem lennének ilyen "botrányai".Mintha tényleg csak azért létezne, hogy a FiDESZ-nek ne legyen kétharmada.

helixpomatia 2010.03.29. 11:25:38

@anti_troll: most szépen kijátszottad a provokálós kártyát, gratulálok, de akkor is elhallgattál, amikor linkeltem a rendőrségi ügyet. Mondjuk erre valóban nincs is mit mondani.

Natural · http://delta9thc.blog.hu 2010.03.29. 11:28:08

A jobbik kampányának két pillére:
1: mi tiszta méllyen keresztény bűntelen emberek vagyunk
2: aki nem a mifélénk azt megöljük, buzi zsidó cigány, drogos, komcsi.
Tetszett is az istenadta népnek, főleg a 6 elemis kidobó, vagyonőr rétegnek.

Mit ad isten(az övék, nekem nincsen):
Hullanak a csontvázak a szekrényből. leszbik, drogosok, tolvajok, mentelmisek, álló farkú iwiwvona-levelek

A politika olyan mint a sakk, erővel nem, mint inkább ésszel lehet nyerni. Az utóbbinak hijján van a jobbik, sorry, a fagyi már visszanyalt.
és most jön a java

Imádkozzunk a Bűnösök bocsánatáért!!!
Szebb jelent.
ui:hamarosan előkerülnek a munkásőr egyenruhák, és fegyverek, Tiszta Csapd Le Csacsi:D

TD223 2010.03.29. 11:30:09

@AnnaKarenina: Tudod elég nehéz nyugodtnak maradni, ha a lelepleződött hazugságot még mindig igaz tényként írják meg, ezzel is hülyítve az ingadozókat.

Egy bankrabló saját vallomása szerint eljátékgépezte a lopott pénzt. A testvére, valószínűleg szintén bűnöző valamelyik kereskedelmi tv-ben vagy ATV-ben arc nélkül azt vallotta, hogy SZERINTE a Jobbiknak adta a tesója a lopott pénzt. Ezt megírják mindenhol tényként. Namost a rágalmazó nem perelhető, mert azt mondta "szerinte", de kaphatott ezért az állításért valószínűleg egy vaskos összeget.

A Jobbik utánanéz és látja, CS. Istvántól nem kaptak pénzt. De ez nem érdekli a média egyes szereplőit.

Mert amúgy is valószínű, hogy odaadja egy pártnak valaki a bankrablásban szerzett pénzt.

TD223 2010.03.29. 11:31:45

@Terézágyú: Amúgy meg a Fidesz is évekig azt mondta, nem volt rendszerváltás, el kell számoltatni a komcsikat. Most akkor ők is lázadnak a rendszer ellen, vagy lázadtak?

Google 2010.03.29. 11:32:58

Azt, hogy kinek mi a botrány - és semmi idő alatt ennyi! -, a választó mondja majd meg. Valamint azt is, hogy az elmúlt húsz év össze sem hasonlítható az azt megelőző hússzal. Aki a kis lépéseket nem becsüli, nos, az megkaphatja a Jobbikot, oszt' megnézheti a következő húszat!
Ahogy ők mondják: a képünkre fagy majd a vigyor! (Ezt látatlanban is elhiszem nekik.)

phaidros 2010.03.29. 11:33:14

@kogito: én is basznám, persze. Szívlapáttal szájba, amikor látom a TV-ben, hogy senki más nem szólalhat meg rajta kívül. Agresszív picsa.

phaidros 2010.03.29. 11:34:17

@TD223: dehogy sár a leszbipornó. Nekem semmi bajom nincs vele. Valószínűleg a Jobbik sámánista felének sem, csak a katolikus szentfazék oldalnak lehet probléma. :)

Google 2010.03.29. 11:40:39

@TD223:

Nem csak Cs. I.-től, de senkitől sem kap pénzt a Jobbik. Nem is fogadná el, hisz trükk a pénz is. Vízzel főznek - helyenként Floriollal - és bár mindenkinek nehezebb, nekik a semmiből jutott egyenruhára, terembérletre, plakátra, és úgy nagyjából mindenre.
Hihető. Ha a párt mondja...

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2010.03.29. 11:47:11

@phaidros:

Egy cseppet, de a politika nem kényes szűzek terepe.

Ludas Matyi Online · http://ludas-matyi.com 2010.03.29. 11:54:17

tegnap találkoztam egy jobbikos képviselőjelölttel. Adott egy szórólapot. Képzeljétek pont olyan ember volt mint a többiek.

SteveY 2010.03.29. 11:56:42

Még ezekkel az úgynevezett "botrányokkal" is EZERSZER INKÁBB A JOBBIKRA SZAVAZOK, MINT BÁRMELYIK MÁSIK RABLÓPÁRTRA.

phaidros 2010.03.29. 12:03:07

@SteveY: megértelek. Én is ezt tenném, ha nem zavarná az orromat egyesek szaga.

blacklord 2010.03.29. 12:03:58

Szerintem nagyobb baj a sok hülyeség, amit a Pénzügyminiszterjelölt mondott, mint az, hogy MSZMP-tag volt. Na Bumm, Orbán meg KISZ-es volt. Ez még nem mond olyan sokat valakiről szerintem.

phaidros 2010.03.29. 12:04:30

@Ludas Matyi Online: nem pedig jobb? Nemá. Pedig még a párt neve is Jobbik. Mekkora átbaszás.

Luighi 2010.03.29. 12:04:35

Demszky lemondott végre? Találtak bizonyítékot Budaházy ellen 1 év után végre? Mégse lesz gondolatszabatság (Holotagadás) törvény?

Akkor inkább hasonlókról írjatok! Mert ezek a botrányosak!

30% Jobbik a parlamentben, MINIMUM! :-D

AnnaKarenina 2010.03.29. 12:07:33

@TD223: Nem is az egyes ügyek a lényegesek, ezek minden párttal kapcsolatban felbukkannak, működik a sajtó, az internet nyilvánossága. De a jobbik meg akarja mondani mindenkinek, hogy mi lesz, amit cselekedhet, olvashat, nézhet a tv-ben, esetleg még azt is, hogy mit gondolhat. Ezzel nem lehet szimpátiát kelteni a többségben. Mások is mondták már, ha a jobbik pusztán azzal kampányolna, hogy ők még nem játszották el a hitelüket a politikában, mást akarnak, mint ami eddig volt, jobban jártak volna, de az igazság az, hogy ez a párt jól meghatározható rétegek rasszizmusából, idegengyűlöletéből nőtt ki és a jelenlegi állás szerint azon honfitársait is gyűlöli és fenyegeti, akik pusztán nem értenek vele egyet bizonyos dolgokban, vagy épp kritizálják.

Ludas Matyi Online · http://ludas-matyi.com 2010.03.29. 12:07:51

@phaidros: Dehogy jobbak :) De megadjuk nekik is a lehetőséget, hogy megmutassák, hogy tudnak e jobbak lenni . Ez mégis jobb megoldás, mint a biztos rosszat választani, nem? :)

Luighi 2010.03.29. 12:08:21

Meneküljetek!!!!! Minimum repülőjegy útlevél a zsebbe! :-D Vagy mentek a kaptárba inkább!?

Páneurópai Harci Kos 2010.03.29. 12:09:57

Inkább szavazok bármelyik rablópártra, mint a nácikra (jobbik)

phaidros 2010.03.29. 12:11:11

@Ludas Matyi Online: persze, jöjjenek csak ki a fényre. Én is örülnék ha bejutnának.

@Páneurópai Harci Kos: ki mondta hogy kötelező a szar és a fos között választani?

troll · http://picsogo.blog.hu/ 2010.03.29. 12:12:01

Olyat nem mertél kitenni opciónak,h ogy egyiks em kínos, mi? :)

Szá-nal-mas.

Dr Kangörény 2010.03.29. 12:13:44

A jobbikosok alapvetően vakok, semmivel nem jobbak, mint az elvakult kommunisták, fideszesek,stb.

Azt hirdetik, mások, mint a többi párt, azonban:
a tagjaik, vezetőik ugyanúgy hazudnak, vizet prédikálnak és bort isznak, mint bármelyik másik pártban. Ezzel nem is lenne több baj, mint bárki más esetében, ha nem hirdetnék fennhangon az erkölcsi fölényüket - ami nincs is.
Tőlem aztán buzulhat bármelyik párt szővivője, pornózhat bármelyik párt tagja, de ezzel egyidejűleg ne legyen tagja olyan pártnak, amelyik üldözi ezeket a "devianciákat"

És hogy ezek elenyésző jelentőségűek a milliárdos lopásokhoz képest? Igen, ez teljesen így van. De ennek oka nem az erkölcsi felsőbbrendűség, hanem a lehetőség hiánya.

A fidesz helyében pár jobbikos potentátot pozícióba helyeznék, hadd garázdálokdjon, aztán 2-3 év múlva megnézném mit csinált: rokonok, párttársak kerültek-e zsíros állásokba, vállalkozó barátok kaptak-e állami megrendeléseket, stb.

vazze... 2010.03.29. 12:16:20

blog.hu--> bérbloggerek gyülekezete grat
márcsak pár nap aztán elcsöndesedtek mindannyian

Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2010.03.29. 12:18:51

@anti_troll: látom te is csak akkor tudod mit jelent a hiteltelenség, ha nem a szerelmed tárgyát képező párttal kapcsolatban merül fel.

troll · http://picsogo.blog.hu/ 2010.03.29. 12:19:02

Erre is csak ezt tudom mondani:

picsogo.blog.hu/2010/03/22/a_kommancs_picsogo

Súlyos tévedésben éltek, csak magatokat hergelitek, miközben kb mindenki szarik az ilyen véleményekre.

2010.03.29. 12:20:07

Azért valljuk be, érdekes olvasgatni a szélsőliberális oldal (mszp-szdsz-fidesz-mdf-lmp) vergődését. Ezek tényleg azt hiszik, hogy egy parkolási ügy miatt nem a Jobbikra, hanem inkább a parlamenti mutyipártokra vagy a szadesz 2.0-ra szavazunk :D

AnnaKarenina 2010.03.29. 12:25:34

@imperial: Ember, a saját honfitársaidról beszélsz. Hogy ti kire szavaztok, azt tudjuk, nem is gondoljuk, hogy ezen változtatni lehetne. A kérdés, hogy mekkora arányt képviseltek. Erre írtam, hogy egy bizonyos körön túl nem lehet bővíteni a bázist, mert olyan elvi alapokon álltok, ami a többség számára nem elfogadható.
Ha pedig azt nem akarjátok meglátni, hogy ezek a parkolási, stb. ügyek azt mutatják meg, hogy mekkora szakadék van minden jobbikos bibliát olvasgat otthon címszó és a valóság között, az nektek fog majd fájni.

BandW (törölt) 2010.03.29. 12:27:11

A jobbikkal az a legnagyobb baj, hogy alapvetően a súlyosan hülyék gyülekezete, megvalósítható politikai program nélkül.

Ordibálós, handabandázók, értelmes gondolatok nélkül.

Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2010.03.29. 12:29:26

@anti_troll: hozzám senki. Legalábbis olyan nem, akinek agya lett volna :)

Nzoltan 2010.03.29. 12:31:09

Hmm...

Csak én látom azt, hogy törlődnek bizonyos kommentek amik nem tetszenek a blogírónak?

helixpomatia 2010.03.29. 12:32:43

@anti_troll: és akkor még Te szövegelsz driopios-nak...?

blah 2010.03.29. 12:38:47

Nem unjátok már a jobbik témát? Ugyanolyan ganajok mint a többi, ez nekem már akkor is tény volt amikor még nem derült ki ennyi ellentmondás. Az egész magyar politika csak is a megosztásról szól, mindegyik pártnak megvan a célközönsége akihez szól. A szélsőségesek akiknek a nézeteire csak az elvakult ostoba mindig másokat hibáztató alja réteg a vevő még nem volt, hát most lett. Ők is csatasorba rendeződhettek a többi honfitárs ellen akik másra vagy esetleg senkire sem szavaznak. A cél ugyanaz csak a módszer más.
Én inkább több észt és józanabb gondolkodást kívánok mindenkinek.

Ellensúly 2010.03.29. 12:43:04

Ha az ember megnézi az LMP-t, láthatja, hogy szó sincs irányváltásról. SZDSZ újracsomagolva, szoft kiadásban.

neurotikk! (törölt) 2010.03.29. 12:44:59

@Eleg_Volt_a_hazaarulasbol!:
Te sem erted mirol van epp szo, csak bekapcsoltad az automatad es nyomod as szoveget esz nelkul, mint Hisztiketek az interjujaban.

Az mar nem kerdes, hogy ugy szar es kinos ahogy van/volt.

Itt most arrol van szo, hogy miert pont az un. Jobbik lenne jobb?? Nem az hogy a Jobbik jobb e mint a legszarabb. Az eddig azt hittuk evidens.

Ha most osszehasonlitod a Jobbikot barmilyen korrupt, tolvaj, lopos bandaval, a legaljaval, es azt mondod, ez jobb, az pont olyan mint az idiota 7up reklam regebben mikor vak tesztben mosogatolet itattak masodiknak 7up utan es a konkluzio az volt, a 7up jobb.
Az hogy a legaljanal jobb, az meg nem jelent semmit.
Abszolut ertelemben kell jonak lenni, foleg ha melldongetve hangzotatja ezt, nem relative, hogy kevesbe hazugnak, kevesbe korrupnak, kevesbe tiszteletlennek.
Itt mar hazudtak annyit, akik oszintenek latszottak, hogy mar kisebb hazugsagra is erzekenyen regal az ember. Most miert hinnek el pont nekik hogy jobbak ha ok mondjak? Foleg ha egy ket onmaguk altal esszencialisnak beallitott dologrol kideul, nem is olyan egyontetuen ugy gondoljak a Jobbik emberei azt, csak latszat.
Persze gondolom meg mindig nem erted, nem is erdekel igazan, neked eleg a vakhit meg az automata.

Amugy nem kell utanamenni es kemenyen dolgozni lejaratason, elehozzak az embernek a Jobbikosok a temat. : ))))

neurotikk! (törölt) 2010.03.29. 12:50:58

@vazze...: atnevelotabor? A mas velemenyuek eliminalasa?
Nem is tudom honnan ismeros nekem ez a forgatokonyv...

Az elszamoltatas kell, jo, na de ha tulzasba viszik az olyan mint a megvalosult verzioja a kommunizmusnak, csak mas elvek alapjan teszik. Ott is csak egyfelekeppen volt szabad velekedni, az iranyitok szemelye kritikan felul kellett alljon.
Vagy az inkvizicio regebben a szeretetet hirdeto vallas neveben. De meg lehetne sorolni.

Natural · http://delta9thc.blog.hu 2010.03.29. 12:58:47

Számomra akkor vált világossá a célközönség, a beltartalom, amikor bemutatkoztak a szimpatizánsok, pontosabban amikor a korosztályom, gyermekkori ismerőseim közül, kiderült ki a jobbik pártolója.
Sorolom név nélkül:
-Bútorasztalos végzettségét 5 év alatt szerző, alkoholista családban felnőtt agresszív devianciákkal tűzdelt előéletű, ma 22 éves fiatalember(falumbeli)Alias:Bütyök
-Vagyonőri képzettségét, megszerzett kislány, ma 30 éves, édesanyja 55 évesen szülte, az utca azon röhögött, hogy 25 évesen egyedül karatézott az udvaron. Mindenki azt hiányolta, és ma is hiányolja hogy sosem volt kapcsolata férfiakkal.(28 kiló vaságyastul).Igénytelen, írástudatlan.
Állattelepen részegeskedő apuka, és alkesz hivatásos anyuka gyermeke, polgárőr, igen magas hatalomvágy-indexszel. Hobbija a nagymagarország, és az mz motorok átalakítása, harci-járművé.
-Megkopott fényű pedagógus, aki sikeres pályázaton nyert gimnáziumi igazgatói állást, azonban 6 hónap után a tantestület kérésére eltávolították, mert nem járt be dolgozni, ha igen akkor napi 2-5 órát töltött bent. A pedagógusok hiányolták a döntésképességét. A bilit az borította ki, hogy az egyik tantestületin, nem jelent meg azzal az indokkal hogy hasfájós a gyerek(26 éves picibaba:D).
Köszönjük, nem kérjük....

Ballagator 2010.03.29. 13:07:38

Szerintem itt sokan félreértenek valamit. A jobbikot fikázó/kritizáló blogok nem a jobbik szektásaihoz szólnak. Tudom, nem kell százszor elismételni, hogy nincs olyan esemény a világegyetemben, ami az ilyen szektásokat kibillenthetné a hitükből. Az ilyen cikkek inkább a gondolkodó embereknek szólnak. Esetleg olyanoknak, akik nem szektások, de a jobbikra szavaznak, mert elfogadták a jobbiknak azt az ígéretét, hogy "ha már nincs kenyér, legalább cirkusz legyen."
És még egy jó tanács: azért nem kéne mindenkit fizetett titkosügynöknek nézni. Abból pár millióval kevesebb van az országban, mint egyesek gondolják. Méghogy nem szokás indexes blogokon fikázni az összes többi pártot is. Hol élnek ezek? Valószínűleg ezt az se gondolja komolyan, aki leírja.

stratez 2010.03.29. 13:19:36

A Jobbik tömve van idiótákkal, elég csak belenézni a hírekbe, hogy az ember elszörnyedjen, milyen figurák kerülnek felszínre. Úgy hogy ezt az axiómát a Jobbik "különb" politikusairól nyugodtan felejtsd el. Ha még tartana 2 hónapig a kampány, a választóknál is leesne a tantusz, de így is lefog, legfeljebb egy kicsit később, 2014-ben biztosan tudni foggják...

Dr Smit Plagius 2010.03.29. 13:25:13

ha jobbikos csinálja ezeket a dolgokat, igen, az elfogadható, de ha én csinálom, én egy rohadt libsi zsidóbérenc vagyok, akik jól meg kell büntetni! - ezért elmentek a picsába, drága jobbik-híveim!

hogy egy klasszikust idézzek nektek:
"igen, mi mind egyéniségek vagyunk!"

Dr Smit Plagius 2010.03.29. 13:28:08

"anti_troll · senkinemmondja.blog.hu 2010.03.29. 12:27:17
@Zka:
Hozzád ki szólt te kommunista féreg?
Válasz erre"

íme, a jobbik magyarország!

Pipas 2010.03.29. 13:30:43

@phaidros: "Nemá. Pedig még a párt neve is Jobbik. Mekkora átbaszás. ": Nem, a párt neve nem 'Jobbik', a párt neve 'Jobbik Magyarországért Mozgalom'. Tájékozott vagy öcsém, osszad az észt, mond az okosságokat a pártról, aminek még a nevét sem tudod! ;)

Nahoten 2010.03.29. 13:39:17

A Jobbik egy induló párt.

Még kialakulatlan, tele van hibával.

A többi régebbi párt természetesen össztüzet zúdít rá hiszen tőlük veszi el a szavazatokat.

A Jobbik emberei is olyanok, mint a többi párté. A mostani rezsim tagjai bizonyították, hogy alkalmatlanok a vezetésre és egyúttal lopnak, garázdálkodnak is. A Jobbikról ez csak feltételezhető, de éppígy feltételezhető, hogy megtalálják helyüket és az ország javára tevékenykednek.

Mit gondoltok? Ezt a jelenlegi tolvaj bandát, majd Grál-lovagok serege fogja kiverni a hatalomból?

Pipas 2010.03.29. 13:39:26

@Natural:
> Mit ad isten(az övék, nekem nincsen):
> Hullanak a csontvázak a szekrényből.
> leszbik,
Kire gondolsz?

> drogosok,
A szóvivőre gondolsz? Nem bizonyosodott be, hogy drogos, nem volt jobbik tag csak alkalmazott és már nem is alkalmazott.

> tolvajok
Kire gondolsz?

> mentelmisek,
A Budaházyra gondolsz? Mondjuk nem Jobbik tag ő sem.

> álló farkú iwiwvona-levelek
Fú te tényleg ilyen atom setét vagy, hogy az ilyen internetes vicceket beveszed? Apám!...

Nagyon úgy néz ki, mintha csak a levegőbe beszélnél, mocskolódnál...

randomburvi 2010.03.29. 13:41:55

A Jobbik egy vicc. Abból is a rosszabb fajta.
Acsarkodnak, komcsiznak, buziznak, zsidóznak..értrelmes gondolat meg nulla.
- elszámoltatás (fenyegetőzés...)
- csendőrség ( elvisz a gárda vazzeg, ha komcsi vagy)
- egypártrendszer ( persze ha a JObbik az egy párt, akkor nem gond...)
- államosítás
- a tőke rossz, fújj

és sorolhatnám.
Nem ismerős ez? Ha nem, akkor mondom. Pufajkások, csendőrség, ÁVÓ, MSZMP..még mindig nem?

Ami ellen ugatnak, azt akarják visszahozni. Mert ha ők vannak fent, akkor végre nekik dalol a húsosfazék.

Önfenntartó börtönök: már látom ahogy a cigók tekerik a dinamós bringát...
Államadósság újratárgyalása..szóba se fognak veletek állni
Rend-csend-fegyelem, majd ti megmondjátok: meg a jó kurva anyátok, nekem biztos nem.

KariKa 2010.03.29. 13:43:58

UGYANAZ A BAGÁZS, NEM LÁTJÁTOK????!!!!

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2010.03.29. 13:44:24

@randomburvi:

"Önfenntartó börtönök: már látom ahogy a cigók tekerik a dinamós bringát..."

Ez azért nem lenne rossz, de ezt akár a Fidesz vagy az MSZP is meg tudná valósítani.

Nahoten 2010.03.29. 13:44:32

@stratez: "A Jobbik tömve van idiótákkal, elég csak belenézni a hírekbe, hogy az ember elszörnyedjen, milyen figurák kerülnek felszínre."

Mert ugye a többiek nem ilyenek?
A mostani rezsim bizonyította alkalmatlanságát, menniük kell.

Egyébként nem érdemes lebecsülni az ellenfelet. Amikor a Jobbik legyőzi az általad preferáltakat, akkor nem mondhatod, hogy kemény ellenféltől kaptunk ki, hanem azt kell mondanod, hogy idiótáktól kaptunk ki. Ebből meg következik saját értékelésetek.

randomburvi 2010.03.29. 13:47:53

@Jobb híján MDF-es: na ja, csak kár, hogy az "önfenntartó börtön" önmagában is oximoron. Sosem voltunk túl jók abban, hogy valami olyat valósítsunk meg, ami másnak sem nagyon sikerült...worldwide gondolom. És kétlem, hogy ez lenne a legnagyobb problémánk.

Nahoten 2010.03.29. 13:48:21

@randomburvi: "A Jobbik egy vicc. Abból is a rosszabb fajta.
Acsarkodnak, komcsiznak, buziznak, zsidóznak..értrelmes gondolat meg nulla."

Csak ismételni tudom, a Jobbik egy iduló párt.

Most kb. olyam állapotban vannak, mint a liberális Fidesz a "térdre csuhás!" bekiabálásaival, meg a Liberális Internacionálés tagságával.

A mostani rezsim bizonyította, hogy kárt okoznak az országnak.
A Jobbiknak akkor is helye van, ha ugyanolyanok, de lagalább kirúgják a mostani rablókat, nem hagyják bebetonozódni őket.

Pipas 2010.03.29. 13:50:58

@randomburvi: "Rend-csend-fegyelem, majd ti megmondjátok: meg a jó kurva anyátok, nekem biztos nem. ": Nem tetszik? Szeretnéd ha maradna a szabadrablás? Előbb-utóbb csalódni fogsz, mert egyre többen akarnak rendet... ;)

randomburvi 2010.03.29. 13:56:10

@Nahoten: induló párt vagy sem ( a térdre csuhás sem jött be nálam), amíg gyűlölködő, "nemvagymagyarha.., elviszünk ha..., rohadtkomcsivagyha...jelszavakkal jönnek nekem, addig elmehetnek a sunyiba. Inkább "szavazok fasszal".
Majd ha ez nem lesz, és értékelhető ( gazdasági megvalósítás szempontjából, a jelenlegi helyzetünknek megfelelő ) programmal jönnek elő, elgondolkozok. Amíg ez a rizsa megy arra a kérdésre, hogy a programhoz honnan lesz pénzt, ( 1 : 10-hez at arány a bevétel-kiadás között ), addig ez csak néphülyítés. Ergo hazudnak.

randomburvi 2010.03.29. 14:01:24

@Pipas: nem értesz, de elmondom akkor részletesen. Engem, mint individum ( közöm semmi a jelenlegi politikai "rezsimhez" ) zavar a fenyegetőzés, zsidózás, a buzizás, meg az összes néphergelő duma.
( hozzátenném sem egyik, sem másik nem vagyok )
Csak roppantul zavar, ha a magyarságom megkérdőjelezik ( zavart ez már a kokárdázás idején is a Fidesztől), valamint zavar, hogy ami ellen papolnak, azt akarják visszahozni. Hidd el, nem lesznek jobbak, mint azok, akik most vannak. A húsosfazék szaga vonzza őket, és kihasználva a "nép" elégedetlenségét, olyan szlogenekkel hirdetik magukat, ami a történelem folyamán már bejött egyeseknek...elég rossz vége volt.

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2010.03.29. 14:04:23

1. megkérdőjelezni kevés -- eddig minden kamasz eljut. utána felismerik, hogy a világ bonyolult.

2. a jobbik még csak meg sem kérdőjelezi -- a párt csak eszköz.

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2010.03.29. 14:06:25

"A liberális demokrácia nem más, mint import selejtáru" -- vagyis az a rendszer, amely lehetőséget ad a jobbiknak a puszta megalakulásra :-))

igazi lázadó kamasz. tér és szabadság kell neki, ám még a teret és szabadságot is fikázza.

Pipas 2010.03.29. 14:06:40

@randomburvi: "Hidd el, nem lesznek jobbak, mint azok, akik most vannak.": Ez egy vélemény, nem több. "A húsosfazék szaga vonzza őket": ez is. Nem látom be miért kellene hinnem neked.

Natural · http://delta9thc.blog.hu 2010.03.29. 14:17:22

@Pipas: Engem sem értessz pajti:
Ádegy: Engem félkegyelműek gyülekezete sem ideológiai, sem vallási sem egyéb fanatizmusból ne fenyegessen! Kikérem magamnak!
Tudod megvan a kapcsolati tőkém, én az iwiw adatbázist tervezőnek, mint a kuruc-hatelemislúzereknek hiszek.
Ádkettő: Nagymagyarul: Karddal vész ki karddal él: Ha a te szedettvetett devi csapatod azt választotta hogy éltében szenté avatja magát, akkor ne siránkozzon, ha minden esetben, amikor maga felé hajlik a keze, lefotózzák, és kigúnyolják.
Ádhárom: Azt a köpködő retorikát(kardot) amit behoztatok a politikába fogadjátok el, és álljatok elé, ne rohangáljatok és ne hazudozzatok összevissza. Kemény fasza gyerekek, hol a bátorság. (Az álljon radikálisnak aki nem buzul. )
Mosdatni a szerecsent lehet végtelenségig, a hitel odavan, csak a fent említett egyének aggszűz kiscsaj, kidobó, ekegyurka..stb Szóval azok, akikhez nem ér el a net, azokat próbáld ámítani, nálam, bármennyire is elfogadó vagyok a másikkal, mássággal, de egyszerre a kordonon belül-és kivül lenni nehéz dolog. Szóval vagy buzernyák, vagy gárdista, vagy keresztény vagy pornószinésznő, tőlem lehet bármelyik, de csak az egyik.
Azt mondták az öregek a cigány és a patkány az egyetlen aki a saját fajtáját kikezdi, márpedig most úgy tűnik a kordon mindkét oldalán nemzeti radikálisok tenyésznek.
Hadd kérdezzek: Az evolúciós rendszerben hová sorolnád a radikális jobboldalt?
-Cigány?
-Patkány?

Pipas 2010.03.29. 14:58:29

@Natural: "Engem félkegyelműek gyülekezete sem ideológiai...": ja, vagy úgy, bocsi nem értettem. nem tudtam, hogy te vagy az, aki eldönti, hogy ki a félkegyelmű és ki nem. ez sok mindent megmagyaráz. ;)

"Tudod megvan a kapcsolati tőkém, én az iwiw adatbázist tervezőnek, mint a kuruc-hatelemislúzereknek hiszek": hááá, hááá, há! Ez kurva jó, iwiw adatbázis tervező. Ezen könnyesre röhögtem magam.

"Az evolúciós rendszerben hová sorolnád a radikális jobboldalt?
-Cigány?
-Patkány? ": Ja, és akkor a Jobbik a radikális, meg én... te akkor hova sorolod magad ezzel a dumával?

sigmase7en 2010.03.29. 14:59:33

@Ballagator: ehh, pont ezt akartam leírni: felesleges minden alkalommal, amikor kiesik egy jobbikos csontváz a szekrényből odagyűlni a keményvonalas jobbik-fanatikusoknak, és elküldeni mindenkit a kurvaanyjába, meg magyarázni a magyarázhatatlant, meg relativizálni a történteket. Nem kell félni, ezek a hírek nem fogják csökkenteni a jobbik szavazóbázisát. A fanatizált keménymag úgyis meg fogja magyarázni magának, hogy ez a hír a.) provokáció b.) hazugság c.) ha igaz is, semmi baj nincs vele d.) ha van is vele baj, akkor is miért nem a FIDESZ-Maszop nagykoalíció ordas bűneivel foglalkoznak a "köcsög zsidóbérenc bloggerek", ahelyett, hogy ezt a jelentéktelen apró botlást feszegetnék...

Nem. Ezek a hírek nem fogják csökkenteni a jobbik szavazóbázisát, ezek a hírek megakadályozzák, hogy a jobbik tábor tovább nőjön.

Azok a bizonytalanok, akik bármilyen okból kifolyólag elgondolkoztak a Jobbikon, de még nem fanatizálta őket a bar!kád, meg a többi "hírpótló" jobbik-média, ergó tudnak normálisan, objektíven gondolkozni, legalább jó messzire elkerülik a pártot, mert látják, hogy az a hangosan hirdetett erkölcsi felsőbbrendűség, ami azt hivatott volt garantálni, hogy a sátánizált jelenlegi pártokkal ellentétben a jobbik nem fog majd lopni, s ami miatt az esetleges leendő szavazó hajnlandó lett volna lenyelni a párt vállalhatatlan, antiszemita, populista, demagóg, gyűlölködő, félelemkeltő, önellentmondásoktól hemzsegő üzeneteit és ideológiáját, az nem létezik. Kamu. Képmutatás.

És ez így van jól.

Egregor 2010.03.29. 15:00:22

@Natural: Az a nagyon büdös a listádban, hogy ilyen listát bármelyik párt szimpatizánsairól össze lehetne állítani, mert meglehetősen sok ilyen ember él az országban. Még Svájcban is akadnak primitív taplók.

Tehát az, hogy akadnak primitív tahók a támogatók között az égvilágon semmit sem jelent a párt kapcsán.

Egregor 2010.03.29. 15:06:17

@sigmase7en: és még egy ember, aki nem érti a lényeget, pedig már leírták itt mások is:

a jobbik támogatóinak túlnyomó többségét nem érdekelné azt sem, ha minden reggel tyúkot ba*nának a szívárványszínűre festett hálószobájukban (pontatlanul idézve Oregtől).

A Jobbik nem az erkölcsi többségét hirdetve szerzett támogatókat (az csak 2%-ra volt elég), hanem azzal, hogy hitelesen képviselték a többségi társadalom érdekeit mindenütt, ahol a cigányterror, vagy a politikusi mutyizás miatt a többségi társadalom tagjai lassan az életükért küzdenek.

A Jobbik elszámoltatást ígér, azt, hogy megvédi a vidéki (és városi) embereket a cigánybűnözőktől, és azt, hogy a magyar érdekeket fogja szem előtt tartani, nem a külföldi nagyberuházókét.

Az összes többi párt vagy mutyizást ígér, vagy mindenki tudja a törzsgárdájukon kívül, hogy nem fognak elszámoltatni. Az összes többi párt még mindig a cigányokat babusgatja, pedig most lopták szét a saját üdülőjüket. Az összes többi párt magasról tesz a magyar érdekekre, ezért még a valóban fellendülést hozó beruházásokat is elpuskázzák.

Egregor 2010.03.29. 15:12:31

@Pipas: Natural azon csökkentértelmű medvebocsok remek példája, akik hisznek az iwiw-es levelezés valódiságában, holott a bulváron kívül senki sem foglalkozott vele, mivel mindenki számára világos volt, hogy KAMU.
Maga a "forrás" buktatta le magát azzal, hogy olyasmit írt, hogy IP-címeket kikeresve... iwiw-en IP? ne vicceljünk már :)
Ha belsős ember adta ki, akkor meg azonnal komoly büntetőügy lesz belőle, nem beszélve arról, hogy az iwiw ezzel pontot is tehet a karrierje végére.

Kamu. Ez meg elhiszi. De olyan spanokkal, mint akiket felsorolt, nincs min csodálkozni.

Egregor 2010.03.29. 15:13:41

@Pipas: Natural azon csökkentértelmű medvebocsok remek példája, akik hisznek az iwiw-es levelezés valódiságában, holott a bulváron kívül senki sem foglalkozott vele, mivel mindenki számára világos volt, hogy KAMU.
Maga a "forrás" buktatta le magát azzal, hogy olyasmit írt, hogy IP-címeket kikeresve... iwiw-en IP? ne vicceljünk már :)
Ha belsős ember adta ki, akkor meg azonnal komoly büntetőügy lesz belőle, nem beszélve arról, hogy az iwiw ezzel pontot is tehet a karrierje végére.

Kamu. Ez meg elhiszi. De olyan spanokkal, mint akiket felsorolt, nincs min csodálkozni.

Egregor 2010.03.29. 15:25:29

bocs, ez kétszer ment el.

Natural · http://delta9thc.blog.hu 2010.03.29. 15:28:24

@Egregor: Félre értettél: kistelepülés, mindenki mindenkit ismer. Telik múlik az idő, és kipattannak országosan a hírek hogy van egy menetelő, valamikori munkásőrség ideológiájával azonosuló, és hasonló módszerekkel dolgozó párt(Azért azonos mert pártnak hadsereg 89-óta alkotmányellenes lsd:négyigenes szav.). Helyi szinten megjelennek a mellénykések, hogy-hogynem a kopogtatót, a szent igét kik hirdetik: olyan emberek, akiket a helyi közösség nem éleslátásáról, szakmai előmenetelről, tiszta szívéről, vagy egyéb magasztalható emberi tulajdonságáról ismerték. Egytől egyik balhés a társadalomba beilleszkedni nem tudó tagok alkotják.
A felmérés nem reprezentatív, de mondj egy okot, hogy miért akarna valaki leszámolni, dunába dobni, felkoncolni, sóval behinteni, blablabla....?
Miért választ valaki antidemokratikus eszközöket a hatalom gyakorlására:
1 deviáns, hatalom-és uralkodási vágy hajtja, aminek oka lehet a gyermekkori trauma, vagy a nevelőszülő aberrált szexuális viselkedése.
2 lúzer, szakmai dilettanciájából így akar feljebb kerülni a létrán
3 fogalma sincs a demokráciáról, ezt nevezem hatelemisnek

Önkényuralomra értelmes ember akkor sem vágyik, ha a politikusi elit ellopja az egész országot. Szerintem inkább szétlopott demokráciában, mint gazdag diktatúrában .....

randomburvi 2010.03.29. 15:37:09

@Natural:"Önkényuralomra értelmes ember akkor sem vágyik, ha a politikusi elit ellopja az egész országot. Szerintem inkább szétlopott demokráciában, mint gazdag diktatúrában ....."

egyetértek.

randomburvi 2010.03.29. 15:41:20

hogy maga a levelezés kamu-e vagy sem, nem tudom. Dehogy ezek itt ketten kurcsiztak, az hótziher.

subba.blog.hu/2010/03/08/wtf_feltortek_vona_gabor_iwiwes_proflijat

Baráti alapon ölelgetni lehet, de ahogy a csaj fogja a kezét, az bensőséges viszonyra utal..aki nem látja, az hülye.

Más kérdés, hogy ettől hiteltelen-e az illető vagy sem.

sigmase7en 2010.03.29. 15:58:54

@Egregor: Tévedsz, a jobbik nem képviselt még semmit (nincsenek képviselői az országgyűlésben), nem tettek még le semmi konkrétumot az asztalra: a jobbik eddig egy dolgot csinált - ígérgetett. Hordódól szónokol, méghozzá NAGYON hangosan. "Ez lesz, az lesz, így elszámoltatunk, úgy felszámoljuk, amúgy bezárjuk". Egyszerű ígérgetés. Populista, demagóg vonalak mentén. Ugyanúgy, mint más politikai pártok esetében. Az emberek meg eldöntik, hogy nekik hisznek, vagy másnak. Te már eldöntötted, s az ilyen hírek - ahogy írtam is - nem hiszem, hogy téged, vagy más jobbik hívőt eltántorítanak pártjuktól. Ellenben a még nem fanatizált, ám potenciális jobbik szavazókkal. Ők még simán elgondolkozhatnak rajta, hogy valóban érdemes-e hitelt adni a jobbik szavainak csak azért, mert ők kiabálnak a leghangosabban, és mert azt állítják magukról, hogy ők - mindenki mással ellentétben - nem egy hazug tolvajbanda, hanem a hit, meg az erkölcs, meg a haza és a haladás pártja... Aztán lehet fejet vakarni, hogy akkor most hogy is van ez a leszbipornóval, a kerékbilinccsel, meg az MSZMP tagsággal?

randomburvi 2010.03.29. 16:00:16

vazze:))) szokásos reakció. Amikor kifogytok az érvekből ( ez általában hamar eljön, ha nem rögtön), akkor piff-puff.

Szebb jövőt elvtárs:)))
/ja, hogy az iróniát nem érted...én kérek elnézést/

Natural · http://delta9thc.blog.hu 2010.03.29. 20:48:18

@sigmase7en: Jómondod Tezsvír:)
A politizálás példamutásról , fegyelemről és nem hordón kiabálásról szól.
Az a gárdista vesse rám az első követ, akiben nincs egy vonóval. Vagy az a jobbikos akinek nem csörgedezik az ereiben a vadkacsavér:D

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.03.30. 08:33:50

Én a Jobbik sikerét nézve mindig azzal vigasztalom magam, hogy volt olyan időszak, amikor pár hónapig a Kisgazdapárt volt a legnépszerűbb. Hát körülbelül annyi jövőt jósolok hosszútávon Vonáéknak is.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.03.30. 16:06:59

A szüleit 8,5 millióért gyámság alá helyezni akaró Sneider Tamásé.

ez fideszes de nem baj

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.03.30. 16:07:57

@tesz-vesz: ill van egy ilyen fideszes ügy is

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.03.30. 16:13:09

@nlite!: amit az a főnök írt, aki kijött morvaihoz állítása szerint.

ne legyünk buták, az igazság még nem derült ki

karlmax 2010.03.31. 09:44:42

Ha őszinte akarok lenni, akkor azt kell mondjam, hogy egyik párt sem jobb a másiknál. A kérdés, hogy ki lop kevesebbet. Adót csökkenteni és fizetést emelni senki nem fog, hiszen nem tud ebben a gazdasági helyzetben. Viszont a kormányváltással és új tagokkal a politikusok között esély lehet arra hogy kevesebb pénz kerül zsebbe jogtalanul és több marad az országnak.

szimplalány 2010.03.31. 20:24:52

azért annyira nem más. a jobbik gazdasági miniszterjelöltje, Hegedűs Tamás a MEH-ben és a KPMG-ben dolgozott azelőtt.

Egyegyetemista 2010.04.12. 09:20:11

Kedves mindenki!
Úgy látom, hogy mindenki rettentően jól informált. Kérdem én, hogy honnan? Mert őszintén szólva én nem tudok hinni a médiáknak, ugyanis a mai technológiai vívmányok bármire képesek( ezzel nem akarok védeni senkit). Mocskolódni is könnyű név és arc nélkül! Annyira nem értem,hogy a mai magyar emberek miért nem képesek CSAK EGYSZER összefogni?! És ha már itt tartunk! Marhára mindegy, hogy melyik párt tagja a kedves delikvens, akkor sem kéne IWIW-et nézni, telefonálgatni, újságot olvasni és beszélgetni egy parlamenti ülésen! Szerintem ez a felháborító, mert a zömük egyetemet végzett és ennek ellenére sem ismerik azt, hogy TISZTELET!! Undorító,ami ott megy! A jó múltkor megnéztem egy közvetítést, és mit nem mondjak, még egy dögunalmas előadás is különb,mint ami ott megy!! És ezért szavazunk?!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.04.15. 06:49:41

"A Jobbik politikai sikerének záloga: saját politikusai. A Jobbik ugyanis azért kap bizalmat szavazóitól, mert jobbnak és különbnek látják őket a többi politikusnál."
Szerintem szépen indult, de amekkora marhaságokat mondtak, meg csináltak maguk, azzal szépen a béka segge alá is ásták magukat, nem is kellettek botrányok.





Véleményvezérek a Véleményvezéren - blogunkat ezentúl újságírók, bloggerek, közgazdászok és más, közélettel foglalkozó szakértők kommentelik.

FRISS HOZZÁSZÓLÁSOK

  • Brückner Gergő: Szerintem ez félrement. A hírnek örüljünk, és a növekedési áldozatot nem lehet felróni a kormánynak, hiszen ő már régen jelezte, hogy nem kéne feszíteni a húrt, nem kéne tovább apasztani a növekedési esélyt. Természetesen a magyar kormány minden bű... (2013.05.31. 02:03) Orbán győzelme: nincs uniós hiányeljárás, de növekedés sincs
  • Madár István: Ugyanerről Gyévai Zoli: tagokvagyunk.postr.hu/utoljara-a-kettos-mercerol "De vegyünk egy másik, mostanában gyakran emlegetett példát. Tőlem is nemegyszer megkérdezték már, miként lehetséges az, hogy Franciaország kap újabb két évet, miközben Mag... (2013.05.27. 20:17) Orbán miatt csuklóztat minket az Európai Unió
  • NagyLevin: Szerintem az a kérdés, hogy általában véve meddig tartható egyben a Fidesz. Ángyán várható kiválása elsősorban nem szakpolitikai veszteség lesz (miközben nyilván igen alapos ismerője területének), hanem erkölcsi, azt fogja jelezni, hogy becsületes ... (2013.05.27. 10:19) Ki szerzi meg Ángyán Józsefet?
  • Madár István: "Az Európai Bizottság jelezte, néhány déli országnál hajlandó lehet elfogadni, hogy azok ne, vagy csak később érjék el a kitűzött 3%-os GDP-arányos deficitcélt. Mi annyira rossz viszonyban vagyunk velük, hogy nálunk ez fel sem merül." Ez egy közke... (2013.05.14. 08:46) Orbán miatt csuklóztat minket az Európai Unió
  • NagyLevin: Ezek is mind érdekes kérdések, még akkor is, ha a Fidesz - ha még képes felismerni a politikai érdekeit - viszonylag könnyű helyzetben van, akárcsak Schmitt Pál esetében volt. Horváth István - bár egy megyeszékhely polgármestereként nyilván van a m... (2013.05.10. 11:20) Trafikmutyi-hangfelvétel: beáldoz vagy bevéd a Fidesz?
  • Utolsó 20

FRISS ATLATSZO.HU

Nincs megjeleníthető elem

KORÁBBI TÉMÁK

  • Brückner Gergő: Szerintem ez félrement. A hírnek örüljünk, és a növekedési áldozatot nem lehet felróni a kormánynak, hiszen ő már régen jelezte, hogy nem kéne feszíteni a húrt, nem kéne tovább apasztani a növekedési esélyt. Természetesen a magyar kormány minden bűne, az igazságtalan és kudarcra ítélt ostoba adónemek, illetve a saját háttércsapathoz áramoltatott közpénzek minden gazdasági témájú posztnál elővehetők. De a túlzott deficit eljárásból való kikerülé... (2013.05.31. 02:03) Orbán győzelme: nincs uniós hiányeljárás, de növekedés sincs
  • Madár István: Ugyanerről Gyévai Zoli: tagokvagyunk.postr.hu/utoljara-a-kettos-mercerol "De vegyünk egy másik, mostanában gyakran emlegetett példát. Tőlem is nemegyszer megkérdezték már, miként lehetséges az, hogy Franciaország kap újabb két évet, miközben Magyarország korábban nem részesült ilyen kegyben. Itt is fennáll az az érv, miszerint nem teljesen azonos két helyzetről van szó. Ugyanis, a tévhittel szemben, de facto a magyar kormány is kaphatna „hal... (2013.05.27. 20:17) Orbán miatt csuklóztat minket az Európai Unió
  • NagyLevin: Szerintem az a kérdés, hogy általában véve meddig tartható egyben a Fidesz. Ángyán várható kiválása elsősorban nem szakpolitikai veszteség lesz (miközben nyilván igen alapos ismerője területének), hanem erkölcsi, azt fogja jelezni, hogy becsületes ember nem maradhat meg a Fideszben. Ugyanakkor Ángyán egyértelműen kapitalizmuskritikus politikus (ez nekem nem feltétlenül ellenszenves, bár nem az ő kapitalizmuskritikai megközelítése áll igazán köz... (2013.05.27. 10:19) Ki szerzi meg Ángyán Józsefet?
  • NagyLevin: Ezek is mind érdekes kérdések, még akkor is, ha a Fidesz - ha még képes felismerni a politikai érdekeit - viszonylag könnyű helyzetben van, akárcsak Schmitt Pál esetében volt. Horváth István - bár egy megyeszékhely polgármestereként nyilván van a megyében némi súlya, azért - némi veszteséggel, elengedhető és kicserélhető, jelentkezők nyilván vannak a helyére. Persze, a teljes frakciónak is mennie kéne, akik ott voltak, közreműködtek és együtt ... (2013.05.10. 11:20) Trafikmutyi-hangfelvétel: beáldoz vagy bevéd a Fidesz?
  • Holtzer Péter: Noch dazu "Csuhások térdre, imához!" (2013.05.08. 08:07) Kövér László begurult és megint nincs igaza
  • renyipd: csinálok egy törvényt (2013.05.03. 11:48) Orbán Viktor őszödi beszéde is lehetne
  • Brückner Gergő: Egy szinte off topic megjegyzés, bár a poszt utolsó mondatához tartozik, de értem, hogy nem erről szólt ez a bejegyzés. Szóval a pénzét csak offshore-ban biztonságban tudó posztkomcsik és poszt-fülkések közül a tájékozottabbak már azt is tudják, hogy ma már az offshore szinte ugyanakkora kockázat, mint Magyarországon, transzparensen gazdagnak lenni. Elképesztő ütemben nyírják ezt a világot, lásd francia offshore-kormányválság, a svájci banktit... (2013.04.29. 17:50) A Fidesz fülkeforradalmi tőkésosztálya
  • akos.szalai: És hogy kezdődött mindez? Védjük meg a gyerekeket, ne lehessen mindenhol cigit kapni. Csak összehasonlításként - jószándékkal ez is le van öntve (sőt, kétségbe sem vonom): www.origo.hu/itthon/20130427-szabalyoznak-a-menzak-kinalatat.html De egy ismerősöm tapasztalata: a gyerekek ezt nem eszik meg - mióta idén bevezették az új központosított menzát, azóta alig van menzás az iskolában. Másrészt az engem nem zavarna, ha nem a régi trafikok maradn... (2013.04.27. 18:54) Trafikmutyi: ritka bepillantás a NER működésébe
  • rajcsányi.gellért (ergé): Óceánia meg mindig is Keletázsia ellen viselt háborút. (2013.04.25. 13:29) Megbukott a megszorítások politikája Európában
  • Madár István: Tulajdonképpen ez mégis csak hatékonyabb forma, mint amikor az átkosban egyszerűen csak elvették a boltot, földet, majd megkapták azt az elvtársak. Ki lehet használni, hogy ma már gyorsabb világban élünk, egyből oda lehet adni a haveroknak. Mi ez, ha nem fejlődés? (2013.04.24. 13:56) Dohányállamosítás: megint a haverok jártak jól
  • Brückner Gergő: Életem egyik legmegdöbbentőbb újságírói élménye volt, amikor ilyen titkosszolgálat - alvilág együttműködéseket megismerhettem. A klasszikus szereposztás az volt, hogy a titkosszolgálat címeket adott a bűnözőknek, akik titkosszolgálati információk segítségével időzítették a betöréseket, megtarthatták a lakásban talált cuccokat, cserébe bepoloskázták a lakást. (2013.04.23. 11:39) Portik-Laborc: mit szól az MSZP?
  • NagyLevin: A "jobboldal" történelmi vezető szerepének mítosza is kellett ehhez. Aki ezt a helyzetet, ami "jár" a jobboldalnak, biztosítja, de még ez sem kell, ezt az igényt vezetőként megtestesíti, az a helyén lesz és a helyén is marad. Ezt az igéretet Orbán Viktor "megörökölte" a második ciklusban és végérvényesen betöltötte 2002 után. Az, ahogy a szocialisták viszonyultak a kérdéshez, mindenfajta pátoszt nélkülözött, ők csak azt gondolták, hogy majd ném... (2013.04.02. 10:56) Fidesz 25: egy párt leválthatatlan vezetővel

FRISS TRANSINDEX

Nincs megjeleníthető elem

velemenyvezer [kukac] gmail [pont] com I twitter I facebook

RSS 2.0 bejegyzések I RSS 2.0 kommentek I Tedd a könyvjelzők közé!

írják: többen I

© VÉLEMÉNYVEZÉR 2010-2013.

süti beállítások módosítása