Véleményvezér

vv

Mi a baj Morvai Krisztinával?

2010.03.30. I 149 komment I Címkék: jobbik morvai

Ma ugyanolyan szemellenzősen harcol az egy igaz Ügyért, mint tegnap egy másikért. Az aktuális cél számára mindig szent, aki pedig útjába áll, az maga a megtestesült Gonosz.

(Fotó: morvaikrisztina.hu)

Morvai Krisztina dicsérete

Morvai Krisztina mára az ország egyik legnépszerűbb politikusa lett. A Szonda Ipsos felmérése szerint Morvai a népszerűségi lista hatodik helyén debütált, megelőzve többek közt Mesterházy Attilát vagy Bokros Lajost.

Intellektusát nehéz elvitatni, ahogy azt is kár volna tagadni, hogy Morvai bizony egy értelmes és karizmatikus nő, remek kommunikációs készséggel.

De nem csak adottságai, hanem szakmai munkássága, jogvédő tevékenysége is dicséretet érdemel. Igen, le a kalappal Morvai előtt azért, amit a családon belüli erőszak ellen, később pedig a 2006. október 23-i rendőri túlkapások felderítéséért tett!

Majdnem miniszter

Tegnap előkerült egy dokumentum, mely szerint 2003-ban a Lévai Katalin vezette esélyegyenlőségi minisztérium 960 ezer forintos díjazásért vette igénybe Morvai Krisztina szolgálatait. Ez igen kellemetlen helyzetbe hozta Morvait, annak ellenére, hogy már jóval korábban is megírták róla, hogy kis híján ő lett Lévai utódja a miniszteri székben – a „hazaáruló” Medgyessy Péter kormányában.

Ha valaki több demokratikus kormányt és politikai oldalt is szolgál munkájával, szakértelmével, azzal önmagában természetesen semmi gond nincsen. Sőt! Az volna az elvárható, hogy ha valaki szakmailag magas szintet képvisel, igenis tartsanak igényt a munkájára, függetlenül a politikai széljárástól.

Akkor mi a baj vele?

Morvai Krisztinával nem ez a baj. Nem is az, hogy egykor örvendetesnek tartotta, ha az óvodákba olyan kislányok járnak, akiknek leszbikus anyukái vannak. Szíve joga. Még csak nem is az, hogy ma már nem a nőket, hanem a magyar nép egészét tartja elnyomott kisebbségnek.

Az emberek változnak, nem ritkán szembe is fordulnak ifjúkori önmagukkal. Mondhatnánk akár azt is, van olyan, akinél ez teljesen természetes.


Az viszont már kellemetlenebb, ha valaki rövid idő alatt (gyaníthatóan részben személyes sérelmek okán) a politikai spektrum egyik oldaláról a másikra csapódik. Főleg, ha ezt még csak nem is hajlandó elismerni. Ez már nyilván nem az az erkölcsi magaslat, ahol ő saját magát látni szeretné. Ám ettől még akár elfogadható politikus is lehetne.

De nem az.

Morvait ugyanis rendkívül erős ideológiai vakság és forradalmi hevület jellemezte egész közéleti pályája során. Ma ugyanolyan szemellenzősen harcol az Igaz Ügyért, mint tegnap egy másikért. Az aktuális cél számára mindig szent, aki pedig útjába áll, az maga a megtestesült Gonosz. Foglyot nem ejt.

Ő mindig is forradalmat akart csinálni – nem változást, nem átalakítást, nem építkezést. Forradalmat. Hogy milyet, az úgy tűnik, szinte mindegy. A lényeg, hogy a világ „sarkából kidőljön”.

Ez a baj Morvai Krisztinával.

<< LEHET, HOGY TÚL MÁS EZ A POLITIKA?

>> A JOBBIK AZ IGAZI  „ELEMPÉ”

>> KISS ERNŐ, A RENDŐRSÉG SZIMBÓLUMA

>> korábbi írások

Írások a témában:

Ha tetszett az írás, kövesd a Véleményvezért a Facebookon is!

Figyelem! Írásainkat Facebook-csoportunkban lehet kommentelni.

A blogon csak meghívott hozzászólóink kommentjei jelennek meg.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alikam 2010.03.30. 19:43:23

@csmiklos-35: nekem meg az tecccccik, hogy marhára nem vagy képben, ugyanis a Jobbik mondta, hogy abban az esetben hívják haza ha államfő lenne, ugyanis akkor összeférhetetlenség támad az EU-s képviselőség és az államfőség között...

De nem baj, azért szép próbálkozás volt...

Alikam 2010.03.30. 19:49:56

@csmiklos-35: Balczó viszont mindenképpen haza fog jönni, mondjuk ő országos listás 2. helyezett, de akkor is üdvözölendő, hogy sokkal kevesebb pénzért is biztos, hogy hazajön.

GMT+ 2010.03.30. 20:03:35

Az egész jobbik egy okádék, amit jó lenne minnél hamarabb leszavazni, hogy ne legyen tovább terrorizmus, gyűlölet és hazugság.
Az eszméjük már 70 éve is bukásra született, 2010-ben is hasonló vár rájuk. Ez a párt arra született, hogy szétessen! Hát hajrá!

Rókakígyó 2010.03.30. 20:10:06

A Jobbik ideje eljött, minden képviselőjével együtt. Hallottam több polgármester társaságában, h milyen felháborító a jobbik előretörése. A jobbik a sokéves balfaszság eredménye és köszönhetjük a szarházi országmenedzsmentnek. Ezt a békát le kell nyelnünk. Nyilván egy nagy rakás szar amit csinálnak, de valamivel kompenzálni kell azt a semmit, amit az elit x idő alatt összehozott ebben a szerencsétlen országban....

gorcsev54 2010.03.30. 20:13:24

@tundrazuzmo: Azért az furcsának találom , hogy engem az Mszp -ből csábítottak át. (még valami nem lesz Fidesz 2/3) Ja kurvára messze vagyok a baloldaltól számodra bármily hihetetlen, a Fidesz számomra körülbelül annyit ér mint az Mszp.

qpqp 2010.03.30. 20:15:42

szerintem ez Morvai nem teljesen normalis...komoly mentalis problemakkal kuzdhet...hidegrazasom van tole...komolyan kezeltetni kellene...

bass.gitár 2010.03.30. 20:21:28

@Gestas:
Nálunk ez lenne a természetes, ha kevesebben lennétek. Vagy egyáltalán nem lennétek. De a gond, hogy vagytok!

Nézd meg, tisztább az oldal! Nem hívott meg egyik sem? Ennek oka van!

Kassian 2010.03.30. 20:34:12

"...Morvai bizony egy értelmes és karizmatikus nő, remek kommunikációs készséggel..."

Érdekes, nekem az jutott róla eszembe, hogy egy komplett idióta.

Kassian 2010.03.30. 20:35:08

@bass.gitár: én Gestassal értek egyet...jobb lenne ennek az országnak(meg az egész világnak) a jobbikos söpredék nélkül.

gorcsev54 2010.03.30. 20:35:46

@Rókakígyó: Arra gondolsz, hogy mi vagyunk a faszok? Az amit leírsz az egy vélemény és azt én tiszteletben tartom, és legalább nem köpködő mint egyeseké.Be kell fejeznem mert a lányommal beszélgetek Skóciából(Ő megfogatta a Ferenc tanácsát)

Kassian 2010.03.30. 20:42:42

@gorcsev54: Én egyébként nem nagyon tudok különbséget tenni a jobbik és az Mszmp közt...max. annyi, hogy az egyik nyilas, a másik komcsi. Ezen kívül egyéb különbség? Jó, okés, a jobbik nyíltan fajgyűlölő/antiszemitas is.
De menjünk tovább.
Demokratikus pártnak egyik sem nevezhető, mindkettő erőszakszervezetekre alapozza/alapozná hatalmát (munkásőrég/magyar gárda), államosítottak vagy akarnak államosítani mindent, nem tűrik az ellenzéket(sőt, fizikai megsemmítsítésüket szeretnék), nem kedvelik a szabad médiát, bele kívánnak avatkozni az állampolgárok magánéletébe. Folytassam?

89'-ig ez volt Magyarországon, csak megsúgom. Gratulálok, hogy te meg az "elvtársaid/bajtársaid" ismét ezt akarják visszahozni. Jó masírozást.

vagyok59 2010.03.30. 20:43:16

Ballibeknek nem tetszik Morvai? Érthető, nekik Lendvai szimpi:)))

bass.gitár 2010.03.30. 20:45:59

@Kassian:
A világra is veszélyt jelentenek? Ennyire erősek?
Nem is tudtam!

Alikam 2010.03.30. 20:55:10

@Kassian: ha nekem ezen felsorolásokból csak egyet is bebizonyítasz, ami a Jobbikra igaz lenne én itt megfogadom, hogy nem szavazok rájuk.

Tehát akkor a bizonyítandó kijelentések:

- erőszakszervezetekre akarja alapozni a hatalmát

- minden államosítana

- bele akarnak avatkozni az emberek magánéletébe

Sok sikert...

Antifaszok Réme 2010.03.30. 20:56:45

Folytatva előbbi gondolatmenetem, akinek baja van Krisztinával, azt kb. ilyen behatások érhették:

- Az óvi wc-ben éppen fütyijét akarta megmutatni a egy másik kisfiúnak, amikor egy határozott, szőke óvónéni rájuknyitott, és megfedte ezért... Ettől szégyenülten pityergett egy sort, és szégyenét elfojtotta a tudatallatijába. Azóta haragszik.

- az általánosban egy határozott, szőke tanítónéni hazaírt neki rossz magaviselete miatt. (Tekintélyuralmi, autokrata-nácioid presszió- komplexus.)

- az ELTE Bölcsészkari évei alatt egy határozott, szőke csaj kiadta útját, mert annyira kretén (vö. életképtelen eszdéeszes) volt. (Utált nyamvadt liberós komplexus.)

Gestas 2010.03.30. 20:57:24

@bass.gitár:
Neked az a gond, hogy én vagyok, létezek.Sokkal jobban éreznéd magad, ha meg tudnál semmisíteni, ugye?
És ezek után fel vagy háborodva, ha valaki azt mondja neked, hogy náci vagy.
Egyszer még tananyag leszel az orvosi egyetemen, mint a skrizofrénia iskolapéldája!

Aurian 2010.03.30. 21:13:48

Én a Jobbikra szavazok, mert a rendszerváltás előtt jól éltünk, és a párt az egykori MSZMP ténylegesen és jól működő részeit vette át a programjával.

Ha a Jobbik 2014-ben kormányra lép akkor a multinacionális vállalatok nem zsákmányolják ki majd többet Magyarországot, a helyüket pedig az állami Turul Szövetkezet veszi majd át.

Ha jön a Jobbik, akkor nem lesz többé hazaárulás, mert a csendőrség oda fog figyelni arra, hogy ki mit és hogyan tesz.

A Jobbikkal elkezdhetünk egy szebb jövőt, az országunk kiszabadítja magát a nyugati kapitalista elnyomás alól.

bass.gitár 2010.03.30. 21:14:32

@Gestas:
Engem ugyan nem érdekel. Tőlem akár szaporodhatsz is, a génjeidet jegeltetheted!
Ezeket a dolgokat nem a keresztények teszik!
Olvasd el a szövegedet. Süt belőle a gyűlölet, a lenézés. Ez nem a keresztényekre jellemző!
A felsőbbrendűség helyett mi az egyenjogúságot hirdetjük.
Tegyétek ezt ti is! De mindenhol!!!

Lacka929 2010.03.30. 21:16:28

@Kivlov: Nekem egy jobb jelen is elég lenne...

Aurian 2010.03.30. 21:18:02

Egy kézfogás felér a harcban
A honnak szóló esküvel.
S mi mind, mind egyetértünk abban,
Nekünk a Jobbik kell.

Labancz 2010.03.30. 21:25:51

Jaj, nem csak ezeken lehet jót röhögni. Láttad, amikor M.K.-t lekussolták az EP-ben? Öröm volt nézni, ahogy vörösödött a szőke hisztérika. :-)))

Antifaszok Réme 2010.03.30. 21:34:24

@Labancz: Az, hogy mit akart mondani M.K., már tök lényegtelen, ugye ?

k-zoltan 2010.03.30. 21:34:31

@Aurian: ez hatalmas volt :)
A jobbiknak kb 1 pontjával sem értek egyet és szerintem sokan nem nagyon csak tele van a tököm a mostaniakkal alapon inkább szavaz majd rájuk, de most én nem fogok szavazni elégedetlenségből egy kupac baromságra és egy kupac 5-8 éve eltére járó szélsőséges fiatalra...
Én azt vezetném be a szavazolapra, hogy az "az összes szar", és amennyit ez a sor kap annyival kevesebb helyet osztanak ki a parlamentben

szkepi 2010.03.30. 21:38:54

a mi kis k...országunk vagy nyuszi leigázott, vagy fasiszta. a nagyokkal szemben nyuszika, a kicsiket egrecirozza. gusztustalan egy k...ország. aztán nyafog, ha megbüntetik és elpáholják a kis popsikáját. ebből sem tanul a k...ország. most megint a fasiszták az primitiv ideológiájukkal és senkiházi követőikkel hallatják hagjuk. morvaik, vnák, csanádok lórántok és társaik megint a szar felé viszik az országot, majd ismét beállnak munkásőrnek. a söpredék mindig ilyen volt. nyilas, munkásőr, ifju gárdista, gárdista. máshoz nem ért, csak hőzöng és ordit és ugat és képmutató hazug életet él.

gorcsev54 2010.03.30. 21:48:01

@Kassian: Mindkettőre gyorsan válaszolok. Nekem nem voltak elvtársaim soha és nem is lesznek.A 89 előtti évekről is úgy gondolom sokkal többet tudok mint Te, feltéve ha nem 54 előtt születtél. A másodikra csak annyit , hogy nagyon gyakran mellé ütök, sőt mint írtam közben a lányommal beszéltem skype segítségével és nem mindenki tud egyszerre kétfelé figyelni ja és még valami még ha nem is tudnék írni akkor is kijavítaná a pc. És talán nem is azt akartam írni, és még annyit egyáltalán nem vagyok turbómagyar (sőt még a származásom sem az) de Mszp és Szdsz féle gondolkodástól hidegrázást kapok-de ez csak az én véleményem és 11.-én mindenki oda rakja az x-et ahová akarja, de egy biztos az én számból még nem hallotta senki , hogy piszkos komm... ,zsi..dó stb. annak ellenére ,hogy egyiket sem szeretem nem is fogom azt semmilyen demokrácia nem kényszerítheti rám. Maximum csak azt, hogy egy országában élünk egymás mellet, de nem az Ő hatalmuk alatt, amiért oda teszem az x-et ahova én akarom.

Antifaszok Réme 2010.03.30. 21:49:03

Rémálom-vizió: Ha győz a Jobbik, minden ellenzékire határozott, szőke, Morvaiszerű nők fognak vigyázni (mint a V mint vérbosszú c. film végén, csak nem álarcos fazonok, hanem ilyen szőke nők). De szadomazo szex nem lesz !

maythebetter · http://www.szuperakcio.hu 2010.03.30. 21:51:47

Örülnötök kellene, hogy van még, aki kiáll a másik emberért, annak ellenére, hogy folyamatosan támadják mindenféle szögből. Kedves honfitársaim, nektek nem furcsa, hogy Morvai Krisztina csak a választási kampány alatt parkol tilosban, és csak mostanában lett a figyelem középpontjában, hogy mikor mit mond?
Remélhetőleg ezt nem csak én vettem észre...

Encsi71 2010.03.30. 21:56:08

A szebb jövőt a jobbik nélkül képzelem el.Olyan országban ahol a munkának becsülete van, ahol nem azért kell dolgozni, hogy a fizetésem nagy részét villanyra, gázra, vízre kell költeni, és 15-e után már azon gondolkodni, hogy miből oldjam meg a hónap többi napját.Amikor a kamasz fiamnak tudok zseppént adni, az elszakadt cipőt tudom pótolni, és ahol foglalkoznak azokkal az emberekkel, aki itthon dolgoznak.Nem az Árpádsávos zászlólobogtatástól lesz magyar valaki.
A határontúli magyarok pedig nélkülünk is el tudják dönteni hova, kihez akarnak tartozni. Morvai ne döntse már el ki milyen fajta, Nem vagyunk állatok.
Azt se döntsék el, mit nézek a tv-ben, és azt se miben hiszek.Vagyok olyan mgyar mint bárki más, itt dolgozom itt adózom, itt nevelem a 3 fiamat, de nem akarom hogy a jobbik a hamis képzeteivel, és erőszakosságával negatívan befolyásolja őket.Legkönnyebb egy mondatban prímitíven beszólni, ehhez nem kell agy.
Széchenyi óta nem született igaz, önzetlen, tisztességes MAGYAR!

nyanyanya 2010.03.30. 22:06:11

@Aurian: Kicsit Nagy Testver feelingem van, attol amit irtal. Mibol gondolja a jobbik, hogy engem meg kell mentenie? Szebb jovo? Hat, ha egyszer a jobbik halatomra kerul, akkor koltozom valami tuti kis tengerpartra, ott biztos szebb lesz a jovom...

szita szita péntek 2010.03.30. 22:06:16

A játék neve: ki megyen el politikusnak?
1 - A hatalom mániás - Ő az aki nagykutya akar lenni. Általában azért, mert szeret visszaélni vele. Élvezi. Nem szeressük az ilyet.
2 - A megélhetési politikus - Máshoz nem ért, ebben meg jó pénz van. Elítéljük érte?
3 - A bábu - Őt mozgatják. Hogy miféle érdekeket képvisel, azt nem tudjuk - de nem minket. Esse jó.
4 - A vátesz - A szent megszállott, aki tudja az igaz utat. Jellemzően bolond - nem lesz jó essenem.

Ezeken a kategóriákon túl nincs más, csak ezek keveréke. Normális ember egyszerűen kerüli a politikusi pályát, mint a tüzet. Ez van. Most akkor mit akarunk?

encsi72 2010.03.30. 22:10:42

Széchenyi óta egyetlen igaz, önzetlen, tisztességes MAGYAR született: Morvai Krisztina.

Kassian 2010.03.30. 22:11:07

@gorcsev54:
"A 89 előtti évekről is úgy gondolom sokkal többet tudok mint Te, feltéve ha nem 54 előtt születtél."

Ebben ne legyél biztos...nem emlékszem, hogy ismernénk egymást.

"de egy biztos az én számból még nem hallotta senki , hogy piszkos komm... ,zsi..dó stb. annak ellenére ,hogy egyiket sem szeretem nem is fogom azt semmilyen demokrácia nem kényszerítheti rám."

Az enyémből sem, hogy mocskos náci, mégis rühellem őket, mint a szart. Egyébként kár, hogy nem arra válaszolsz, amit írtam. Amúgy kíváncsi lennék, hogy hány zsidót ismersz. Vagy tán fáj az igazság?

Alikam 2010.03.30. 22:11:53

@Encsi71: tehát ne legyen változás, de viszont kurva nagy változást akarsz...

Értem, vagyis nem...

Neked ki lenne a jó? A Fidesz? Ugye viccelsz?
Az MSZP? Miattuk tartunk itt...

Vagy akarsz várni még 12 évet, amíg talán egy neked tetsző párt feltűnik? És utána? Ha nem jön be? Elröppenek az évek mint a pernye, fel sem eszmélsz és a fiaid már nagyok felnőnek és amikor majd megkérdezik a szüleiket, hogy miért is van itt még mindig balkán, akkor majd mit fogsz válaszolni?

Sorry guys, szavazgattam össze vissza de sosem mertem bevállalni az új dolgokat.

Kassian 2010.03.30. 22:15:09

@zoliboll: kár ezzel az elszámoltatással jönni, különös tekintettel arra, hogy a soraitokban rengeteg a kétes egzisztencia. A másik, hogy minek egy pártnak kvázi magánhadsereg? Tán fél valamitől? Nekem nincs rájuk szükségem és nem is hatalmaztam fel őket, hogy a nevemben cselekedjenek...ne beszéljen nekem egy párt sem a "NÉP NEVÉBEN".
Az ún. "izraeli urakra" kérnék konkrét, leinformálható bizonyítékot. Ja, hogy ezt csak hallottad vagy olvastad a k.infón.

Na, hát ezért vagytok nácik.

motorman 2010.03.30. 22:21:37

A kislányomnak a Krisztina nevet szerettem volna adni. Basszus, most mehetnék átíratni...
Ez a nő, szégyent hoz erre a szép névre.

Jobbikos volt elvtársak!
Kíváncsi leszek, hogy a sorranó boxolásán, a gyermekeitek árpád sávos lobogóba tekerésén kívül miben fogtok jeleskedni? Mi a programotok???

Szerintem a Jobbik, mint párt a lecsúszott, általában alul iskolázott, kiábrándult emberek gyűjtőhelye.

Ezzel csak az a baj, hogy a 30-as években már volt ilyen párt és volt sok kiábrándult szavazója... A történet folytatását talán még a jobbikos is ismeri.

A jobbik előretörését szíveskedjék mindenki megköszönni az elmúlt 20év politikájának és politikusainak.

Részemről: KÖSZÖNÖM SZÉPEN, HOGY AGGÓDHATOK GYERMEKEM JÖVŐJÉÉRT!

Hölgyek, Urak!
Félek a saját hazámban a jövőtől !!!

Komcsinátor 2010.03.30. 22:22:18

Forradalmat akar csinálni? Ez nem baj baszod, sőt inkább erény. Mondhatni az egyetlen ma létező erény. Már rég forradalmat kellett volna csinálni, és a harc még csak most kezdődik el.

Antifaszok Réme 2010.03.30. 22:28:20

@Labancz: Lassan, és tagoltan mondom, hogy mindenki értse... Hajolj csak közelebb... Íiiiiigy, a fülbe:

"- Akkor kezdhetjük a kúrát! Fűben, fában, földben, vízben az orvosság! - kántálta Máté, majd az ezredes szemébe nézve parancsolóan mondta: - Mindent úgy csináljon, ahogy én!

Lassan úgy fordult, hogy az ezredes háttal került a labancoknak, de ő szemmel tarthatta minden mozdulatukat.

- Most a jobb kezünkkel kenjük e nemes iszapot a bal vállunkra... - hajolt a vízbe, és a tavacska fenekéről felmarkolt iszappal gondosan kenegetni kezdte a bal vállát.

Az ezredes kissé bizonytalanul, de követte minden mozdulatát.

- Most a bal kezünkkel kenjük e nemes iszapot a jobb vállunkra! - folytatta Máté a kúrát.

Az ezredes pontosan utánozta.

- Érzi, hogy mekkora erőt ad? - kacsintott biztatóan a kuruc.

- Csodálatos! - sóhajtott boldogan az ezredes.

- Most mindkét kezünkkel kenjük meg a szívünk táját, hogy erősödjön a szívünk! - maszatolták a sarat a mellükre.

Máté, mielőtt ismét iszapért hajolt, alaposan szemügyre vette a lucskos labancokat és az ezredes lovát, amely alig három ugrásnyira legelészett a parton.

- Most a homlokunkat kenjük meg e nemes iszappal - vezényelt Máté, és amikor látta, hogy a báró áhítatos engedelmességgel követi szavát, hozzáfűzte: -, hogy megjöjjön tőle az eszünk!

Még be sem fejezte a mondatot, nagy marék iszapot vágott az ezredes képébe. Úgy találta telibe, hogy a sár az áhítatosan eltátott bárói szájba csobbant.

Az ezredes levegő után kapott, de az első iszapgránátot követte a második, a harmadik, a negyedik, az ötödik.

Báró Eberstein Eckbert császári ezredes fuldoklott, hörgött, miközben a kuruc kapitány úgy belenyomta a vízbe, hogy csak a füle látszott ki.

De az elegendő volt arra, hogy Máté belesuttogja azt, amit akart:

- Ez a víz a parasztoké! Ha kegyelmed beleüti az orrát, akkor én a fejét nyomom bele, ameddig bugyborékol! - lökte a víz alá a bárót."

gorcsev54 2010.03.30. 22:42:23

@Kassian: Az valószínű,hogy nem ismerjük egymást,
de nem igazán szoktak a velem egyidősek az interneten hozzászólni. Azt nem is a Te hozzászólásodhoz írtam ,hogy mocskos kom... stb., hanem úgy általában , mert nagyon sok gyalázkodó hozzászólás van minden oldalról. Most visszamentem és elolvastam: Én még egyetlen egyszer sem hallottam az általad leírtakat egyetlen Jobbik gyűlésen sem( voltam páron) sehol sem hallottam , hogy itt élő akárkik takarodjanak (max: a nem itt élők beleszólásáról van szó- még azt sem hallottam, hogy romákat ki kell nyírni sorolhatnám a vádakat államosítást sem úgy ahogy az mszp állítja stb. nagyon hosszú lenne sorolni nincs értelme és különben sem akarnék bárkit is meggyőzni)A gárdáról nem akarok írni, mert azzal sem ért egyet minden Jobbik szavazó.Hogy válaszoljak, zsidókat ismerek
de Izraelit nem, és azokat nem szeretem. A szabad médiával sincs baj csak a szeméttel és ezt már leírtam senki sem gondolja , hogy repkedő turul madarak alatt táltosokon hátrafelé nyilazó magyaroknak kell a tv -ben lenni.Ezt csak azok mondják akik minden alkalmat megragadnak ,hogy mocskolódjanak. A cím miről is szólt? Mi a baj Morvai.....? Az Index-minden napra Miért nem
mi a baj .... nem hiszem ,hogy sorolnom kéne.

zoliboll 2010.03.30. 22:42:59

Kedves kassian
Értékelem véleményedet, de nem értem miért dugod a fejed a homokba és ugy vagdallódzol a kardoddal.Volt egy hozzászolásom hogy miért is hivják fasisztáknak a Jobbikot?Azok a tények ellentmondanak a fasisztázásnak.Egyébként nem értek egyet a magyar gárda létezésével.Valaki engem is lefasisztázott.Lövöldöztök vagtában mint palaesztinában ahelyett hogy intelligens érveket hoznátok fel a zsido nép egyetlen erényét megőrizve hogy intelligensek

zeee 2010.03.30. 22:52:11

@gorcsev54:

Én azt gondolom - ismeretlenül is -, hogy nagyon szelektív a hallásod. (Esetleg nem jobbikos gyűlésen voltál, hanem összetévezstetted a szoci gulyásfőzéssel). Végül is ez érthető, van 4-5 szocialista mutáns párt, mert a választók vagy a kádári dumát kajálják, vagy a reform kommcsi dumát, vagy a szoclib maszlagot. A Jobbik kifejezetten sztalinista dumát nyomat, - na jó, egy kicsit plagizálnak a Mein Kampfból is, a nyomaték kedvéért. Mindegy is, hogyan fog történni, - nagyon megérdemli ez az ország azt, amire szavazni fog. És hatalmas pofára esés lesz emberek.

szkepi 2010.03.30. 22:54:52

az a baj, hogy a jobbik is és a fidesz is a képmutatás és a köpönyegforgatás bajnokai.
fidesz... aki liberális szőrös, anarchistákkénz indultak

morvai aki megyónak dolgozott

vona aki viktornak szaladt le 15deka parizerért.

esetleg a pörzse, akit minden tévé kirugott olyan buta volt?

Kassian 2010.03.30. 22:55:04

@zoliboll: Én vagdalódzom, lövöldözöm??? Mivel?:))) Azzal, hogy buta vagy és megvezettek téged, hogy hülyét csinál belőled a pártod?

Nem az én gondom...max. sajnálllak érte.
Úristen, vedd már észre magad! Kettőnk közül te hőzöngsz, meg mocskolódsz és nem én...

Na, de akkor meséld el nekem, hogy szerinted ki a náci? Miről ismerszik meg? Állítólag nagyon jól tudod.
Meséld már el, hogy miért NEM fasiszta a jobbik?
De aztán valami okosat mondj.:) Ne ezt az unalomig szajkózott szart, amit szoktatok.

Amúgy, te hány zsidót ismersz személyesen? Mit tudsz róluk? Mit tudsz a palesztín-izraeli konfliktus hátteréről? Ja, hogy olvastad a k.infón, meg mesélték a haverok.

Megsúgom, nem a zsidók tehetnek róla, hogy iskolázatlan vagy, nem olvastál könyveket, szar a melód, ronda a nőd és értelmetlen az életed...és nem ők tehetnek róla, hogy neked mások kell, hogy megmondják, mit gondolj.

Inkább iskolába járnál, te szerencsétlen.

gorcsev54 2010.03.30. 22:55:54

@motorman: Nyugodtan nevezd Krisztinának. Jársz Jobbik gyűlésre, hogy ismered a Jobbik tagjait?Vagy csak szajkózod amit a szádba adtak, hogy kik azon gondolkozz.És még valami ne félj nem lesz semmi baj.A radikális az csak a szociknak rossz a Fidesz magában semmit sem csinálna a szocik felemlegetnék az ezüsthajó kft . stb . és Viktorunk meg se szólalna, el lenne sikálva minden.Ennek a megakadályozása a Jobbik legfontosabb feladata,ez a radikális változás-és nem a nácizás-ha ne adj isten úgy alakul akkor úgyis elfordul tőlük a többség.

borovi 2010.03.30. 23:03:27

Kedves posztoló, neked tényleg az a "remek kommunikációs készség", ha valaki megállíthatatlanul, levegőt sem véve löki a rizsát?

Hattory Hanzo 2010.03.30. 23:08:35

Én azt gondolom, hogy Morvai segítségével valóban hatékonyan lehetne tenni a bűnözés ellen, ugyanis simán lehet vallatni a hangjával.

gorcsev54 2010.03.30. 23:13:47

@zeee: Mivel leginkább a saját munkámmal kell törődnöm holnap , részemről csak annyit nem tévesztem össze a kettőt és nem szelektív a hallásom, szoci gyűlésen még soha nem voltam pedig lett volna rá az életben bőven alkalom élég sokat éltem benne.És a Kádári dumát sem kajáltam soha ,de már másnak is írtam ez nem a pártpropaganda helye.Melyik az a 4-5 szoci mutáns párt? Csak nem a Fidesz is? Ki az a Kövér László stb? Ha mindenki rájuk szavazna akkor nem lenne pofára esés? Mi a megoldás? 70% Fidesz? Szerintem meg legyen csak több párt a parlamentben én már ismerem azt amikor egy párt volt.( két mill. kopogtatót beszedni-kísértetiesen a hasonlóság azzal amikor a népfront jelöltje nyert a szavazáson 98% ) köszönöm de nem kérek belőle.

Antifaszok Réme 2010.03.30. 23:16:01

@bass.gitar: Ámen.

@Labancz: Ha még mindig nem értenéd:

"- Elérkezett a leszámolás órája. Most már senki sem menthet meg! Vallj be mindent őszintén! Ezzel még segíthetsz magadon. Hol a haditerv?

Máté nézte az ezredes savózöld szemét.

- Bevallok mindent - ejtette mellére fejét.

- Végre! Lámcsak megjött az esze! - intett a hóhérnak a báró, hogy lazítson a kötélen. - Beszéljen őszintén: mit akartak?

Máté földet érzett a talpa alatt. Szeme előtt vörös és lila karikák táncoltak. Néhány mély lélegzetet vett, aztán felszegte a fejét és belenézett az ezredes szemébe.

- Bevallom, hogy önt és minden labancot érdeme szerint akartunk megbüntetni. A könnyekért könnyekkel, a kiontott vérért a vérükkel fognak fizetni a szegény népnek! - hangzottak a kínzókamra sok gyötrelmet látott boltívei alatt a kapitány elszánt szavai.

Nem harsogta őket, de nem is volt megtörve. Csak mondta, mint ahogy az erős emberek tudják mondani az ítéletet.

- Még mindig álmodozik?! Vagy az agyára ment a nyújtóztatás? - nevetett gúnyos felháborodással az ezredes.

De torkán akadt a nevetés. Kívülről, valahonnan a vár körül, az éjszakába bukó szürkületben hatalmas dörrenések remegtették meg a levegőt.

Az ezredes nem tudta leplezni meghökkenését. Szó nélkül meredt Mátéra.

A kapitány most az ezredes szemébe nézett ismét, azzal a tekintettel, amelytől Bisteritz hadnagy is megfutott.

- Megszállott! - rebbent meg a báró, és kirohant a kínzókamrából."

zoliboll 2010.03.30. 23:21:31

@szkepi: igazad van durung vagyok.2000 évvel ezelőtt még nem is éltek zsidok.Patkányból tenyésztették ki őket klónozással?
Nem avval van a baj ha egy külföldi megvásárol egy éttermet reális áron, hanem avval hogy a társaid egy kis csuszópénzért elkótyavetyélik jóval áron alul.PL BÁBOLNA

gorcsev54 2010.03.30. 23:22:21

@szkepi: Nem elfordul gondolom előfordult akartál írni.Mi voltunk az utolsó hülye csatlósok.Valóban.Csak nem a jobboldal ,hanem Szálasi.Abba meg kár bele menni , hogy magyarok miért a németekkel, ez egy hosszú történet.(nem csak magyarok).-de majdnem mi lettünk a CCCP .legjobb csatlósa is.(jó jó NDK elvette tőlünk ezt a kétes címet.)

szkepi 2010.03.30. 23:23:42

a fidesz vette meg Bábolnát a többi állami gazdasággal.
zsidók 6000 éve. Te az evoluciós folyamat egyik primitiv csökevénye lehetsz

szkepi 2010.03.30. 23:25:00

@gorcsev54: nomeg a bulgárok. szálasi és horthy jobboldali volt. ott is szerepel a jobbik dicsőségoldalán

tbb 2010.03.30. 23:25:18

Én ugyan másképp látom, de kétségtelen, hogy MK harcainak lehet egy ilyen olvasata is. Az mindenesetre biztos, hogy nem egy politikus alkat. De egy politika sikerességéhez ilyen emberekre is szükség van.

encsi72 2010.03.30. 23:28:06

Az mszp, mint párt, a lecsúszott, aluliskolázott, kiábrándult emberek gyűjtőhelye. A 30-as években már volt ilyen párt és volt sok kiábrándult szavazója... A nemzetiszocializmus a Hitler vezette NSDAP ideológiája. Az ideológia egyik fő megtestesítője a totális állam, másik fő építőköve a kirekesztés: így működik az mszp is.

gorcsev54 2010.03.30. 23:28:51

@zoliboll: A" szkepi" utolsó mondata a lényeg. Izrael pedig 2000 éve nem akkora volt mint most.Csak a tisztánlátás végett , és a palesztinok nem vették el a területet tőlük. A mai Izrael mikor alakult? És mekkora volt? A jelenlegi megszállt területeket megkapták?Tudomásom szerint nem.

szkepi 2010.03.30. 23:29:37

@encsi72: mindezt 72ben születetten jol ismered?

szkepi 2010.03.30. 23:30:37

@gorcsev54: rosszul tudod! megkapták 1948 majus 18án

Orbán Diktor (törölt) 2010.03.30. 23:34:53

@Antifaszok Réme: "Az a baj Krisztinával, hogy nem a ti oldalatokon áll. "

Ez volt a nap legjobb beszólása: nyertél egy hangszórót.
Akárhogy csűröd is, most éppen az a bajotok, hogy nálatok van. Azt hiszem, hogy a ti bandátokat már az sem zavarná, ha kiderülne, hogy leszbikus és bolsevik összejövetelekre járt: most már a ti anyátok, vághatjátok akár teherbe is...
:-)

véleményvezér · http://velemenyvezer.blog.hu 2010.03.30. 23:37:14

A zsidózó, személyeskedő, offoló stb. kommenteket moderálom. Légyszi, az ilyet privátban intézzétek el. Köszi.

szkepi 2010.03.30. 23:37:53

@Orbán Diktor: minden pártnak megvan a maga morvaikövérje

Orbán Diktor (törölt) 2010.03.30. 23:38:05

@encsi72: "Az ideológia egyik fő megtestesítője a totális állam, másik fő építőköve a kirekesztés: így működik az mszp is. "

Bármit ettél is, szerintem megbuggyant a hűtőben...

gorcsev54 2010.03.30. 23:39:18

@szkepi: Csak az a baj , hogy Horthy és Szálasi között óriási a különbség és nem szerepel a Jobbik dicsőség tábláján. Horthy Magyarország kormányzója Szálasit pedig a németek rakták a "trónra" ( kérdezd meg a szüleidet este lefeküdtek reggel meg mindenhol németek voltak, nem csak a várban már akkor az repkedett az országunk felett aki akart, igaz akkor azért mert a hadsereg pusztult a Donnál-most más miatt)Azt már írtam , hogy miért a németek oldalán az egy nagyon hosszú történet, arról sokat lehetne beszélgetni.

szkepi 2010.03.30. 23:41:44

@gorcsev54: és a zsidó törvények baloldali projectek voltak?

gorcsev54 2010.03.30. 23:44:25

@szkepi: Már mint mit? Akkor nézd át a térképeket , ha egyre gondolunk? Az 1948 májusit az ENSZ BT stb. határozat alapján és a mait, már ha Izraelnek tekinted a megszállt területeket is-nem emlékszem ,hogy visszavonultak volna a 48-as területre.

szkepi 2010.03.30. 23:50:40

kicsit megtámadták izraelt azonnal, majd utána többször is. 67ben 73ban, de mindig ráfaragtak és hamár ... tudod nem ugy kell háboruzni mint a magyarok. Mi megtámadtunk pechünkre ráfaragtunk. Izraelt megtámadták, visszatámadtak. ilyen egyszerű.
amugy ha Izrael ugy gondolná, hogy visszaadja a jordánoknak az elfoglalt területet a jordánok nem lennének boldogok. A palesztinok egy lusta, lázadó, nem dolgozó, gyilkos fajzat. Fizetnek a szaudiak egy palesztin családnak, hogy a fiu gyermek robbantson fel saját magával együtt a primitvje egy piacot békés vásárlókkal. Na persze. irány a paradicsom.
apropo., palesztinok.
Mint kiderült a jobbikot iráni siita és haszbollahos körök pénzelik a hamasszal együtt. erről természetesen nagy a csend, mert oltári botrány lenne belőle.

gorcsev54 2010.03.30. 23:53:20

@szkepi: Akkor most a Fidesz is?Le sem merem írni.
Amúgy a baloldalnak is meg volt a megfelelő projectje. De ezt nem azért mondtam, zsidó törvény kommunista törvény egykutya, de nem emlékszem , hogy a Jobbik zsidó törvényt akarna.Te írtad nem az a baj ,hogy egy külföldi éttermet akar hanem....hogyan.Nem az a baj ha Svájcba mecsetet akarnak építeni ,hanem ha minden sarokra azt akarnak... tehát itt sem az a baj , hanem....A példánál maradva kíváncsi lennék Izraelbe vagy az araboknál hány sarokra engednék a keresztény templomot.A túlzásokkal van a baj.

szkepi 2010.03.30. 23:58:59

@gorcsev54: 1. Izrael zsidó állam. 2. minden keresztény kegyhely nagy becsben van tartva, nem úgy mint az itthoni zsidó helyek.
amugy a jobbik zsidó törvényt akar. baloldalnak is megvolt, csakhogy anno a recski dolgok nem baloldali, hanem hibbant dolgok. nem ism hallottad akkor azt a szót, hogy baloldal, maxa szikra moziban

Rántott máj (törölt) 2010.03.31. 00:01:26

@Kassian: Megprobalom leegyszerusiteni.
Tetszoleges jobbik vezeto tetszoleges beszedeben a zsidot vagy annak szinonimajat csereld ki a kulak egy tetszoleges szinonimajara, a magyart pedig munkas-parasztra, esetleg a multit burzsuj- vagy financtokere.
Aztan add oda egy jobbikosnak, es probald meggyozni, hogy nem egy 1945-1955 kozott elhangzott kommunista beszedrol van szo.
Nem hinnem, hogy sok eselyed lenne a sikerre.
Forditva is csinalhatod, akkor viszont biztos, hogy hangos eljenzesbe kezd a fentiek szerint atdolgozott kommunista beszedet hallva.

szkepi 2010.03.31. 00:03:33

@piro: ...és?ez jol van igy, ha igy van?

gorcsev54 2010.03.31. 00:04:38

@szkepi: Most olvasom mit írtál.Az ,hogy a palesztin nép milyen az legyen saját gondjuk(nem Palesztina támadta meg Izraelt) csak úgy mellékesen és attól az a terület még Palesztin.Erről ennyit,nem történelem órát tarunk. A Jobbiknak küldött Iráni lóvé meg jó volna akkor valószínű sok mindent nem kellett volna
saját zsebből fizetni-majd szólók a Vonának az én cégemnek is kéne egy kis vissza nem térítendő támogatás ebben a jó gazdasági helyzetben a haszbolahnak meg a hamasznak úgy is mindegy kinek adja(szerintem meg akkorát szarnak Magyarországra meg a Jobbikra is ,hogy csoda nem merülünk el benne.De kaptunk már Putyintól is.

szkepi 2010.03.31. 00:06:52

@gorcsev54: 2x járt vona, egxszer krisztina teheránban. volt hét, amikor minden nap járt az iráni nagykövetségen vona. ez sem véletlen. sajnos a nabucco miatt nem boncolgatható a dolog

Rántott máj (törölt) 2010.03.31. 00:06:59

@maythebetter:
"és csak mostanában lett a figyelem középpontjában, hogy mikor mit mond?"
Persze, miutan a kepviselojeloltsegevel valt kozszereplove. Gyurcsany sem erdekelt senkit az eg egy adta vilagon, amig miniszter nem lett.

gorcsev54 2010.03.31. 00:14:58

@szkepi: Általuk, csak épp az nem mehet aki akar.Magyarországon sincs semmi baj a zsidó kegyhelyekkel csak a hülyék bántják de azok a keresztényt is. Aztán ,hogy Izrael zsidó állam az kit érdekel .Izrael az Izraelben van és nem itt.Az , hogy itt zsidó származásúak élnek (mint a világban sok helyen ) azok magyar emberkék és a származásuk az ami, mint ahogy a világban mindenhol. Én nem olvastam a Jobbik programjában "zsidó törvényt" pedig elolvastam háromszor mert rossz a felfogásom.

gorcsev54 2010.03.31. 00:23:07

@szkepi: Na .Én mára befejeztem mert mondtam nekem ,holnap is munkát bevételt kell szereznem a dolgozóimnak és magamnak is , ha még lesz.Személyesen találkoztam Morvaival nem kérdeztem , hogy kapott -e lóvét Iránból de a kurva életbe akkor hová lett?Mikor még plakátra is alig van lóvé. Mondtam. Igaz az Index már egyszer azt is írta
a Gyurcsány is adott 25 millert, csak a francba senki nem látta,csak hallottam olyanról aki hallotta.
Mindenkinek jó estét.

Fufo 2010.03.31. 01:15:59

@Aurian: Ezt koomolyan gondoltad, vagy csak vicc volt?

Fufo 2010.03.31. 01:16:03

@Aurian: Ezt koomolyan gondoltad, vagy csak vicc volt?

Frick László Emlékzenekar 2010.03.31. 01:20:19

...mindamellett azért itt is közzéteszem gyócceromat, ami már Bácsfi Diánán is sokat lendített a normalitásba vissza: Kékeres méteres alúrú.fejűrű [orrbaszájba]. Egyengette vóna meg az ura rendesen a Krisztinke derekát [férji kötelességek] maradt vóna akor eredeti állapotjában...

Annyira méricskélik máma a jógyerekek a fordulatok íveit. Vegyük akkor kiskezünkről a gyerekaraszt kimérni: Mi volt egykor a Magyar Narancs, még élt Vig Monika, vagy Winkler Róbert városiáállatkertje[i].. egy még liberális [szabadelvű] orgánum

...
Igen, mindenki változik idővel.. mondjuk 40-en felül már nehezebben..

Apropopos: Járjatok csak utána Bácsfi Diánának (a néhai Reakció blogon által... hehehehehehe)

Komcsinátor 2010.03.31. 01:24:46

"Megprobalom leegyszerusiteni.
Tetszoleges jobbik vezeto tetszoleges beszedeben a zsidot vagy annak szinonimajat csereld ki a kulak egy tetszoleges szinonimajara, a magyart pedig munkas-parasztra, esetleg a multit burzsuj- vagy financtokere."
Ebben tudod mi a poén?
Csináld meg fordítva! :-)
Az ellenség ugyanaz.

Fantómas 2010.03.31. 03:26:43

Morvai K. egy idegbeteg hisztérika aki jóideje feltűnési viszketegségben szenved. Lehet hogy azért mert kielégítetlen szegény? Elfoglalt biztos. Nem bánnám ha kevesebbet látnám, hallanám, mert már unom, és idegesít. A választás után remélhetően visszatér brüsszelbe az EU parlamentet szórakoztatni.

pink75 2010.03.31. 04:22:22

konklúzió: az a baj vele, hogy nem a vezér oldalán áll

Samuzia 2010.03.31. 06:29:36

@motorman:
A nyilaspárt egy semmipárt volt koránt sem volt olyan erős, soha nem jutott volna hatalomra a német megszállás nélkül! Ezen emberek nagy része a kommunista párt tagja lett.

hááááát 2010.03.31. 07:43:36

Nekünk van itthon Morvai Krisztina szobrunk.Fenn van a tetőn.Csak mi úgy hívjuk szélkakas.:)

Labancz 2010.03.31. 07:55:06

@szkepi: Mindenkinek jobb lenne, ha inkább gyűjtenénk egy kis pénzt valami hangulatjavító eszközre, meg hozzátartozó elemekre. Kielégülést az is tud okozni és Nikike megtaníthatja a használatát M.K.-nak. Így még betegséget sem tud M.K. terjeszteni és végre kielégül.

encsi72 2010.03.31. 08:32:23

Demokraták márciusa - kampányzáró:

Ildikó és Ibolya erotikus műsorral és segédeszközökkel lépnek fel a Syma rendezvénycsarnokban. Az est fénypontjaként, az egyetlen hiteles programmal rendelkező politikus, Bokros Lala kényezteti a művésznőket. Lala egy kormánypárti tv-műsorban már fölvillantotta erotikus tánctudását... Latinos temperamentuma valósággal feltüzelte közönségét.

A felizgult "demokraták" önkezűleg vezethetik le feszültségüket, a sötét nézőtéren.

SzélesFejszés 2010.03.31. 12:24:12

"Ő mindig is forradalmat akart csinálni – nem változást, nem átalakítást, nem építkezést. Forradalmat. Hogy milyet, az úgy tűnik, szinte mindegy. A lényeg, hogy a világ „sarkából kidőljön”.

Ez a baj Morvai Krisztinával."

Ezt a konklúzió gondolom, úgy keletkezett, hogy valaki előkapart valami ősrégi Basic nyelven írott "szakértői rendszer" imitációt. Beletáplálta ezt az egyetlen egy választ és ezek után meglepő módon mindig ezt adta vissza a program.

SzélesFejszés 2010.03.31. 13:15:54

@szkepi: "morvai aki megyónak dolgozott"

Van itt olyan marha aki Megyóék alatt csak azért nem dolgozott a kedvenc témájában, mert Megyó volt a hatalmon?

Az elvakult Fideszes hülyék körét leszámítva az MSZP is lehetett volna népszerű, ha ahelyett, hogy az ország általános lezüllesztése, a mezőgazdaság tudatos, programszerű tönkretétele (lásd: Szanyi (Ragyabunkó) Tibor) helyett, bármily alacsony hatásfokú, de hasznos dolgot vitt volna végbe.
Hatalmas pénzeket öltek az autópályákba, elkerülő utak építésébe, amely csak a multinacionális vállalatok számára jelentett egyértelmű előnyöket.
Miközben ezek a nagyberuházások a mi adóforintjainkat nyúlták le.
Ne jöjjön senki a látszat EU támogatásokkal.
Az állam egyre nagyobb eladósodottsága is arra utal, hogy nettó EU befizetők vagyunk.

Google 2010.03.31. 13:53:22

@SzélesFejszés:

Vajon kit hívtak Megyóék, hogy nekik dolgozzon?
És az SZDSZ?
És a leszbikus anyukák óvodájának az álma?
Ja, ma már mást álmodik.
Mindig azt, ami jobban fizet.
Lehet ezt csinálni, csak ne várja, hogy ezért felnézzenek rá - egy vetésforgóra -, és sürgősen tegyen le elnöki ambícióiról. (Pártelnök még lehet.)
Egyébként, gondolom, azért ajánlhatták neki ezt a jelölti pozíciót, mert a kormányfőit Vona szerette volna magának. Pozícióosztásban jelesek, már-már gyurcsányi magasságokba (mélységekbe) járnak. Majdcsak megválasztja őket valaki...
Viszont teljesen beleélte magát - államelnök lesz a lányból. Nehéz lesz az ébredés. A tudat, hogy nem pecsételheti be a kiskönyvbe, ki a magyar, s ki nem.

Google 2010.03.31. 14:06:05

@SzélesFejszés:

Nem az a kérdés, hogy ki dolgozott Medgyessynek, hanem az, hogy kit hívott Medgyessy, hogy az neki/nekik dolgozzon!
Valamint az, hogy ennyire jól ismerik a hölgyet, mint szakértőt, természetesen (MSZP-SZDSZ), és mégis, mint a rossz pénzt, a Fideszen kérték őt számon. Az egész nevetséges pártjával együtt.
A Jobbik pedig azért nevezhette őt ki államfőjelöltnek, mert kormányfőjelölt Vona szeretett volna lenni. Egyébként ideje sincs az államfőjelölt állításnak, de a Jobbikban állandóan pozícióosztás van. Oszt' majd valaki megválasztja őket. Vagy nem.

Google 2010.03.31. 14:11:27

Jobbikos plakátrongálókat kapott el a rendőrség (inforadio).
Vajon Morvai meg fogja védeni, azokat a pártokat is, akiknek a plakátját tiszta erőből tépkedik a jobbikos aktivisták?

medve2 2010.03.31. 15:57:22

@SzélesFejszés: Nem. De itt nincsenek olyanok, akik Megyónak dolgoztak, majd utána köztársasági elnök-jelöltjei lettek egy olyan pártnak, mely meghírdette, hogy 20 évet a 20 évért.

pAnNONYMUS 2010.04.01. 05:00:24

1: "Intellektusát nehéz elvitatni, ahogy azt is kár volna tagadni, hogy Morvai bizony egy értelmes és karizmatikus nő, remek kommunikációs készséggel."
2: "Morvait ugyanis rendkívül erős ideológiai vakság és forradalmi hevület jellemezte egész közéleti pályája során."

Nos, aki 1; az sosem 2; - és fordítva. Egy "vezérvéleménynek" illik az ilyet átlátni és csak az egyiket véleményt vallani.......

Az én véleményecském a 2; tehát NEM 1; vagyis
noha sokat tud/tanult, attól még primitív/nem értelmes, ezért aztán, noha figyelemfelkeltő, még nem karizmatikus (mert az más) és a "vakság és forradalmi hevület" csak a monologizálásra képesít, nem a PÁRBESZÉDRE.
Az egyik prédikáció, az utóbbi a kommunikáció.

panonymus 2010.04.01. 07:16:16

Primitív/nem értelmes, ezért nem karizmatikus (mert az más), a "vakság és forradalmi hevület" csak a monologizálásra képesíti, nem a PÁRBESZÉDRE.

Tökéletesen illik az a bukott Gyurcsány Ferencre, és a kormánypárti politikusokra.

Kiegészítve azzal, hogy nem tudnak/tanultak sokat.

SzélesFejszés 2010.04.03. 13:57:29

@Google: "És a leszbikus anyukák óvodájának az álma?"

Ez félig-meddig egy vicc volt.
Egyébként nem arra vonatkozott, hogy legyen minél több leszbi anyuka, hanem arra, hogy egy előítéletektől mentes laza óvoda első blikkre jó dolog lehet. Legtöbben sejtjük, hogy ez csak látszólag van így. Ez benne a vicc.
Nekem legalább is ez jött le a vele folytatott riportból.

SzélesFejszés 2010.04.03. 14:05:18

@Google: Azt se felejtsük, hogy a jobbikos plakátrongálók miért rongáltak Fideszes plakátokat.
Azért, mert nemcsak a fideszes aktivisták tépkedik a jobbikos plakátokat, de némely Fideszes önkormányzat - köztük az Esztergomi - is ugyanezt tette.
A Fidesz kezdte ezt a plakátháborút.

SzélesFejszés 2010.04.03. 14:46:36

@Google: "Valamint az, hogy ennyire jól ismerik a hölgyet, mint szakértőt, természetesen (MSZP-SZDSZ), és mégis, mint a rossz pénzt, a Fideszen kérték őt számon."

A Fidesz és az ő szeplőtelen fogantatása. ROTFL
Az a dühödt, hazug támadás - amit a Fidesz zsoldban álló médiák a Jobbik ellen folytatnak - azt mutatja, hogy ezt a jobb híjján jobboldali pártot ugyanolyan jellemtelen gátlástalan alakok irányítják, mint a maszopot és a szadeszt.
Jelenleg újra a Kerényi- és Csintalan-féle holt lelkek uralják a fideszes közbeszédet.
Kósa úgy hazudik, mint a vízfolyás.. Már megint úgy "keverték hírbe", hogy mindenki rögtön lássa: A mitikusan gonosz, ám kellőképpen béna komcsik már megint nyomni akarják Krahácsot, de Krahács azért is népszerűbb lesz mint eddig.
A mérsékelten habzó szájú hagyományos Bayer Zsóti nagy leleplezései karrierjének Népszabadságos időszakát idézik...
Kövér László szintén a nagy leleplező vénáját szúrogatja éppen. Ha Jobbik komolyan gondolja a 20 évet a 20 évért, akkor Kövér Szilárd egy igen jól csengő, népszerű név lesz az ügyészségen.





Véleményvezérek a Véleményvezéren - blogunkat ezentúl újságírók, bloggerek, közgazdászok és más, közélettel foglalkozó szakértők kommentelik.

FRISS HOZZÁSZÓLÁSOK

  • Brückner Gergő: Szerintem ez félrement. A hírnek örüljünk, és a növekedési áldozatot nem lehet felróni a kormánynak, hiszen ő már régen jelezte, hogy nem kéne feszíteni a húrt, nem kéne tovább apasztani a növekedési esélyt. Természetesen a magyar kormány minden bű... (2013.05.31. 02:03) Orbán győzelme: nincs uniós hiányeljárás, de növekedés sincs
  • Madár István: Ugyanerről Gyévai Zoli: tagokvagyunk.postr.hu/utoljara-a-kettos-mercerol "De vegyünk egy másik, mostanában gyakran emlegetett példát. Tőlem is nemegyszer megkérdezték már, miként lehetséges az, hogy Franciaország kap újabb két évet, miközben Mag... (2013.05.27. 20:17) Orbán miatt csuklóztat minket az Európai Unió
  • NagyLevin: Szerintem az a kérdés, hogy általában véve meddig tartható egyben a Fidesz. Ángyán várható kiválása elsősorban nem szakpolitikai veszteség lesz (miközben nyilván igen alapos ismerője területének), hanem erkölcsi, azt fogja jelezni, hogy becsületes ... (2013.05.27. 10:19) Ki szerzi meg Ángyán Józsefet?
  • Madár István: "Az Európai Bizottság jelezte, néhány déli országnál hajlandó lehet elfogadni, hogy azok ne, vagy csak később érjék el a kitűzött 3%-os GDP-arányos deficitcélt. Mi annyira rossz viszonyban vagyunk velük, hogy nálunk ez fel sem merül." Ez egy közke... (2013.05.14. 08:46) Orbán miatt csuklóztat minket az Európai Unió
  • NagyLevin: Ezek is mind érdekes kérdések, még akkor is, ha a Fidesz - ha még képes felismerni a politikai érdekeit - viszonylag könnyű helyzetben van, akárcsak Schmitt Pál esetében volt. Horváth István - bár egy megyeszékhely polgármestereként nyilván van a m... (2013.05.10. 11:20) Trafikmutyi-hangfelvétel: beáldoz vagy bevéd a Fidesz?
  • Utolsó 20

FRISS ATLATSZO.HU

Nincs megjeleníthető elem

KORÁBBI TÉMÁK

  • Brückner Gergő: Szerintem ez félrement. A hírnek örüljünk, és a növekedési áldozatot nem lehet felróni a kormánynak, hiszen ő már régen jelezte, hogy nem kéne feszíteni a húrt, nem kéne tovább apasztani a növekedési esélyt. Természetesen a magyar kormány minden bűne, az igazságtalan és kudarcra ítélt ostoba adónemek, illetve a saját háttércsapathoz áramoltatott közpénzek minden gazdasági témájú posztnál elővehetők. De a túlzott deficit eljárásból való kikerülé... (2013.05.31. 02:03) Orbán győzelme: nincs uniós hiányeljárás, de növekedés sincs
  • Madár István: Ugyanerről Gyévai Zoli: tagokvagyunk.postr.hu/utoljara-a-kettos-mercerol "De vegyünk egy másik, mostanában gyakran emlegetett példát. Tőlem is nemegyszer megkérdezték már, miként lehetséges az, hogy Franciaország kap újabb két évet, miközben Magyarország korábban nem részesült ilyen kegyben. Itt is fennáll az az érv, miszerint nem teljesen azonos két helyzetről van szó. Ugyanis, a tévhittel szemben, de facto a magyar kormány is kaphatna „hal... (2013.05.27. 20:17) Orbán miatt csuklóztat minket az Európai Unió
  • NagyLevin: Szerintem az a kérdés, hogy általában véve meddig tartható egyben a Fidesz. Ángyán várható kiválása elsősorban nem szakpolitikai veszteség lesz (miközben nyilván igen alapos ismerője területének), hanem erkölcsi, azt fogja jelezni, hogy becsületes ember nem maradhat meg a Fideszben. Ugyanakkor Ángyán egyértelműen kapitalizmuskritikus politikus (ez nekem nem feltétlenül ellenszenves, bár nem az ő kapitalizmuskritikai megközelítése áll igazán köz... (2013.05.27. 10:19) Ki szerzi meg Ángyán Józsefet?
  • NagyLevin: Ezek is mind érdekes kérdések, még akkor is, ha a Fidesz - ha még képes felismerni a politikai érdekeit - viszonylag könnyű helyzetben van, akárcsak Schmitt Pál esetében volt. Horváth István - bár egy megyeszékhely polgármestereként nyilván van a megyében némi súlya, azért - némi veszteséggel, elengedhető és kicserélhető, jelentkezők nyilván vannak a helyére. Persze, a teljes frakciónak is mennie kéne, akik ott voltak, közreműködtek és együtt ... (2013.05.10. 11:20) Trafikmutyi-hangfelvétel: beáldoz vagy bevéd a Fidesz?
  • Holtzer Péter: Noch dazu "Csuhások térdre, imához!" (2013.05.08. 08:07) Kövér László begurult és megint nincs igaza
  • renyipd: csinálok egy törvényt (2013.05.03. 11:48) Orbán Viktor őszödi beszéde is lehetne
  • Brückner Gergő: Egy szinte off topic megjegyzés, bár a poszt utolsó mondatához tartozik, de értem, hogy nem erről szólt ez a bejegyzés. Szóval a pénzét csak offshore-ban biztonságban tudó posztkomcsik és poszt-fülkések közül a tájékozottabbak már azt is tudják, hogy ma már az offshore szinte ugyanakkora kockázat, mint Magyarországon, transzparensen gazdagnak lenni. Elképesztő ütemben nyírják ezt a világot, lásd francia offshore-kormányválság, a svájci banktit... (2013.04.29. 17:50) A Fidesz fülkeforradalmi tőkésosztálya
  • akos.szalai: És hogy kezdődött mindez? Védjük meg a gyerekeket, ne lehessen mindenhol cigit kapni. Csak összehasonlításként - jószándékkal ez is le van öntve (sőt, kétségbe sem vonom): www.origo.hu/itthon/20130427-szabalyoznak-a-menzak-kinalatat.html De egy ismerősöm tapasztalata: a gyerekek ezt nem eszik meg - mióta idén bevezették az új központosított menzát, azóta alig van menzás az iskolában. Másrészt az engem nem zavarna, ha nem a régi trafikok maradn... (2013.04.27. 18:54) Trafikmutyi: ritka bepillantás a NER működésébe
  • rajcsányi.gellért (ergé): Óceánia meg mindig is Keletázsia ellen viselt háborút. (2013.04.25. 13:29) Megbukott a megszorítások politikája Európában
  • Madár István: Tulajdonképpen ez mégis csak hatékonyabb forma, mint amikor az átkosban egyszerűen csak elvették a boltot, földet, majd megkapták azt az elvtársak. Ki lehet használni, hogy ma már gyorsabb világban élünk, egyből oda lehet adni a haveroknak. Mi ez, ha nem fejlődés? (2013.04.24. 13:56) Dohányállamosítás: megint a haverok jártak jól
  • Brückner Gergő: Életem egyik legmegdöbbentőbb újságírói élménye volt, amikor ilyen titkosszolgálat - alvilág együttműködéseket megismerhettem. A klasszikus szereposztás az volt, hogy a titkosszolgálat címeket adott a bűnözőknek, akik titkosszolgálati információk segítségével időzítették a betöréseket, megtarthatták a lakásban talált cuccokat, cserébe bepoloskázták a lakást. (2013.04.23. 11:39) Portik-Laborc: mit szól az MSZP?
  • NagyLevin: A "jobboldal" történelmi vezető szerepének mítosza is kellett ehhez. Aki ezt a helyzetet, ami "jár" a jobboldalnak, biztosítja, de még ez sem kell, ezt az igényt vezetőként megtestesíti, az a helyén lesz és a helyén is marad. Ezt az igéretet Orbán Viktor "megörökölte" a második ciklusban és végérvényesen betöltötte 2002 után. Az, ahogy a szocialisták viszonyultak a kérdéshez, mindenfajta pátoszt nélkülözött, ők csak azt gondolták, hogy majd ném... (2013.04.02. 10:56) Fidesz 25: egy párt leválthatatlan vezetővel

FRISS TRANSINDEX

Nincs megjeleníthető elem

velemenyvezer [kukac] gmail [pont] com I twitter I facebook

RSS 2.0 bejegyzések I RSS 2.0 kommentek I Tedd a könyvjelzők közé!

írják: többen I

© VÉLEMÉNYVEZÉR 2010-2013.

süti beállítások módosítása